pirium Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har lett litt på forumet,men... Er det stor forskjell på utseende, klistreevne, vanskelighetsgrad å jobbe med osv? noen som kan tipse om en film som ser bra ut uten å være for dyr?er på utkikk etter vanlig sort karbonfilm,nok til å dekke et miditower -front. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Er det virkelig INGEN som vet? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du får kjøpt det på thorshov bilrekvisita ihvertfall, men den er veldig dårlig og annbefaler deg å ikke bruke den! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502067 Lenke til kommentar
pirium Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502067 9441296[/snapback] Første ord i første post: Bare for å begynne: Dette er ikke en tråd for slike spørmål -"Hvor får jeg kjøpt UV-lys" Derfor spurte jeg ikke der. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Okey, hvis du ikke tok hintet så har de fleste bil rekvisita foretningene carbon film Lenke til kommentar
pirium Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Okey, hvis du ikke tok hintet så har de fleste bil rekvisita foretningene carbon film 9459776[/snapback] Og de fleste av de er crap. Ingen som har brukt en film de er fornøyd med, og vil tipse om? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Og de fleste av de er crap. Ingen som har brukt en film de er fornøyd med, og vil tipse om? 9462029[/snapback] Er det karbinfilmen som er crap, eller brukeren som er crap? Men du kan vel prøve å sende en PM til axelh som brukte carbonfilm på kabinettet sit. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Og de fleste av de er crap. Ingen som har brukt en film de er fornøyd med, og vil tipse om? 9462029[/snapback] Er det karbinfilmen som er crap, eller brukeren som er crap? Men du kan vel prøve å sende en PM til axelh som brukte carbonfilm på kabinettet sit. 9463048[/snapback] Jeg har ikke prøvd hverken "karbinfilm" eller karbonfilm, så det vet jeg ikke. Derfor jeg etterlyser førstehåndserfaringer. Litt større sjanse å få til et godt resultat om man bruker en god film, og det er mye enklere å spørre noen som har prøvd, enn å prøve ut ørten typer selv.. Men takk for tipset, skal spørre ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå