Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

HMS-krav til søvn i militæret

thesinner

Anbefalte innlegg

Jeg burde ikke blitt provosert til å svare på den første posten din, Eurofag.

Jeg kommer ikke til å gi meg selv om du og andre sier ting som "ta det som en mann" el.l.

Alle poster som ikke er nyttige eller relevante i forhold til det jeg så vennlig ber om i orginalposten er herved å betrakte som spam. Videre diskusjon om mine personlige motiver og engasjement taes gjerne på PM.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke til å gi meg selv om du og andre sier ting som "ta det som en mann" el.l.

Alle poster som ikke er nyttige eller relevante i forhold til det jeg så vennlig ber om i orginalposten er herved å betrakte som spam. Videre diskusjon om mine personlige motiver og engasjement taes gjerne på PM.

Takk

9474158[/snapback]

Ok, skal gi meg med OT spekulasjoner. Jeg tror det lureste du kan gjøre er å kontakte TMO. De burde kjenne til hvilke regler som gjelder for dere.

Lenke til kommentar

Takk

9474158[/snapback]

Kom igjen, ta nå diskusjonen som en mann da!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

--neida, bare tulla!

Oppfordret deg for en ukes tid å ta kontakt med TMO sentralt, så bare lurte på om du hadde gjort det, og hva de evnt sa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...