thesinner Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg burde ikke blitt provosert til å svare på den første posten din, Eurofag. Jeg kommer ikke til å gi meg selv om du og andre sier ting som "ta det som en mann" el.l. Alle poster som ikke er nyttige eller relevante i forhold til det jeg så vennlig ber om i orginalposten er herved å betrakte som spam. Videre diskusjon om mine personlige motiver og engasjement taes gjerne på PM. Takk Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg burde ikke blitt provosert til å svare på den første posten din, Eurofag. Jeg kommer ikke til å gi meg selv om du og andre sier ting som "ta det som en mann" el.l. Alle poster som ikke er nyttige eller relevante i forhold til det jeg så vennlig ber om i orginalposten er herved å betrakte som spam. Videre diskusjon om mine personlige motiver og engasjement taes gjerne på PM. Takk 9474158[/snapback] Ok, skal gi meg med OT spekulasjoner. Jeg tror det lureste du kan gjøre er å kontakte TMO. De burde kjenne til hvilke regler som gjelder for dere. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg burde ikke blitt provosert til å svare på den første posten din, Eurofag. Jeg kommer ikke til å gi meg selv om du og andre sier ting som "ta det som en mann" el.l. Alle poster som ikke er nyttige eller relevante i forhold til det jeg så vennlig ber om i orginalposten er herved å betrakte som spam. Videre diskusjon om mine personlige motiver og engasjement taes gjerne på PM. Takk 9474158[/snapback] Kom igjen, ta nå diskusjonen som en mann da! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor --neida, bare tulla! Oppfordret deg for en ukes tid å ta kontakt med TMO sentralt, så bare lurte på om du hadde gjort det, og hva de evnt sa? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har spurt TMO'en vår på basen om å prøve å hjelpe. Har ikke hørt noe ennå, akkurat som jeg tenkte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå