Gå til innhold

Tulletelefontjeneste på skype?


TSP

Anbefalte innlegg

Jepp. Når jeg logget inn på Skype i dag var det første som skjedde meg var å bli oppringt av en som mente han het Richard Songlien, høflig som jeg er tok jeg telefonen. Det første jeg ble med møtt med var "Du!", jeg svarte tilbake "Ja", "Du har ganske høye armer du?", igjen svarte jeg karen "Nei...".

 

Mens han stilte utallige andre spørsmål og kom med utspill gikk det fort opp for meg at her er det noe muffens. Lyden gikk "av og på" og spørsmål og kommentarer gjentok seg. Jeg begynte i frustrasjon å legge på, men han ringte meg igjen og igjen. Jeg er heller ikke den personen som velger å blokkere folk som første utvei. Han begynte etterhvert og å oppmuntre meg til å snakke i chatten og at jeg måtte snakke mer og ta telefonen fordi han anså det som viktig at jeg gjorde det. Jeg spurte han utallige ganger i chatten og i samtalen hvem han var, han svarte med at han var "Richard Songlien", sjekket opp profilen hans, det sto han var norsk og at han spilte WoW.

 

Det merkerlige var at han var i kontaktlisten min siden jeg ikke kan huske å noen gang ha lagt han til.

 

Så finnes det en slik tulletelefontjeneste for Skype, eller er dette en eller annen fyr som har det gøy for seg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...