Benris Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Passer en strømforsyning i alle HK/PCer? Eller er det ettellerannet jeg må sjekke før jeg kjøper? Skal kjøpe nytt Skjermkort og tenkte å kjøpe en billig 350-400 watts strømforsyning. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 i utgangspunktet JA, men du må vite hva du trenger av utgangskoblinger (SATA, PCI-E, 20/24pin +++)..... Lenke til kommentar
Benris Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Du mener jeg må kjøpe kabler til å koble den til HK'et med? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 nei, det gjør du ikke. vanligvis alt følger med. men noen PSU har flere utgangskoblinger enn andre. derfor må du vite hva du trenger, før du handler..... det beste å ta ut den du skal erstatte og se hva du har og trenger minimum av utgangskoblinger..... Lenke til kommentar
Juliuz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis du kjøper en moderne strømforsyning vil den komme med de kabler du trenger (med mindre du har en veldig stor mengde harddisker eller lignende), så lenge du ikke kjøper en modulær strømforsyning der det er oppgitt at kabler ikke følger med. Anbefaler uansett å kjøpe bra merkevare når det gjelder strømforsyning, det er for dumt å la god hardware bli ustabil pga dårlig strøm. En annen tanke er selvfølgelig støy, om du bryr deg om det da Lenke til kommentar
Benris Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takk for svar skal ta den ut å sjekke i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå