Skykiss Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) jeg har greid å starte en innstalasjon av win xp, før jeg fikk reddet ut noen filer som var på den disken. jeg har nå satt den HDD over i en annen pc, men finner da kun windows mapper. er dem nå helt gone eller er det enda mulighet for å redde dem ut? [edit] srivefeils Endret 4. september 2007 av richnil Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Dette var nesten umulig å forstå venligst forklar deg bedre så vi kan hjelpe deg ordentlig uten for mange spørsmål Endret 4. september 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
Skykiss Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) ok, skal vi se.. på en simens pc så funket ikke lyden, pga av at det ikke var noen drivere på pcn. så jeg satte i en cd som het drivers and utilitys, trur jeg. har ikke den cdn forran meg nå så vet ikke sikkert. da pcn restartet så kom jeg inn på install av winXP og før jeg rakk å skru av, har den greid å begynne installprosessen. har også prøvd med er diskrecover prog smart recover .. (vet ikke om linken funker, er ny på dette forumet.) og den får frem ting fra [C] driveren, men ikke fra disken som den Simenspc HDD sto i. [edit] trykkleif Endret 4. september 2007 av richnil Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Makan til rot. Ok det er en mulighet. Denne finner det som er på disken slettet og ikke slettet. Leser disken raw. http://itpro.no/fil/134.html Tror det og bruke litt tid og lære seg basic pc kunnskap, kan være greit. Endret 4. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå