Matias Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Appelsinkrokan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg dro til legen min og tok en blodprøve. Vi letet ikke etter noe spesielt, men jeg fikk påvist B-12mangel og folsyremangel + div. allergier. Dra til legen, det kostet vel rundt 180 kroner for en konsultasjon og en blodprøve, men nå slippe i hvertfall mitt perifere nervesystem å bli herpet. Ja, og eventuelle kostnader for å kureres. I mitt tilfelle to sprøyter i tre uker, og en sprøyte annenhver uke i ett halvt år. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor går man hvis man vil finne ut om man har B-12- og vitaminmangel osv.? Så noen nevnte biopat, men vil det være bedre gjennom lege? Noen med erfaringer? 9429140[/snapback] Jeg ville definitivt ikke gått til en naturmedisiner for å sjekke vitaminnivået mitt, siden de har så fishy metoder at de som regel finner ut at du har mangel av et eller annet, samme søren. Blodprøver hos en lege er nok veien å gå. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vet om folk som har hatt stor suksess med biopatbehandling, så man skal nok ikke se ned på det, men (som jeg fikk vite i dag) kan det være billigere å sjekke slike enkle ting hos en lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå