Revox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Heisann. Har en musikk video som jeg vil ha lydsporet over til en mp3. Fins det et program som gjør dette? Freeware ofcourse eller trial. Orker ikke pese med betalings programvare. Haster litt. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg bruker dette: ffmpeg -i videofil.avi fil-ut.wav Ferdig! Så er det bare å redigere/encode til MP3! Dette er kommandoen i Linux, men ffmpeg er garantert freeware/opensource, så du finner det sikkert på internett om du bruker annet operativsystem. EDIT: går visst an å laste ned til Windows her. Endret 4. september 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Etter mye graving fant jeg win versjoner men fant ikke så mye ut av det dog. Er ikke et "program" og oppdrive altså ? Har prøvd blandt annet Replay Converter men den tar visst ikke mpg Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Fant et program som fungerte helt perfekt. http://www.allformp3.com/video-to-audio.htm Ellers takk for hjelpen flyndrefjes Endret 4. september 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Det letteste er nok å bruke Virtualdub med "Save audio as WAV" og noe som bruker LAME. Open source, fritt og gratis. Eller mencoder/mplayer om du er fan av commandline som flyndrefjes. EDIT: Url, ikke bruk noe som det du har funnet der når du har en så stor mengde gode og frie alternativer tilgjengelig. Endret 4. september 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Henger meg på den anbefalingen av VirtualDub. Det er et lite glimrende program!! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Knall. Takker å bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå