Gå til innhold

Smykke til Jente på 14?


Cryztek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg går ut ifra att dette er ei jente du er forelsket i, hvorfor ikke ta hun med på en butikk og la hun velge selv?

 

Eller vertfall vis hu noen smykker sånn helt tilfeldig i en butikk og hør hva hun synes om dem..

 

Smykket må jo passe til kles stilen hennes også.

9435908[/snapback]

Er litt vanskelig når hun bor på gildeskål :roll: men ideen er god da :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

Mange jenter kler smykker, selv småjenter..

9443793[/snapback]

 

Fordi de er barn. Og barn skal ikke drive på med smykker og sminke og slike ting. Enkelte ting er forbeholdt den voksne befolkningen.

9443955[/snapback]

Så når du er 18 kan du bruke sminke, og når du er 17 kan du ikke? Er det dette du mener?

 

Jeg er enig i att endel jenter ikke kan og sminke seg, som verken hvet og styre seg eller noe annet, men det finnes untak..

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

Mange jenter kler smykker, selv småjenter..

9443793[/snapback]

 

Fordi de er barn. Og barn skal ikke drive på med smykker og sminke og slike ting. Enkelte ting er forbeholdt den voksne befolkningen.

9443955[/snapback]

Så når du er 18 kan du bruke sminke, og når du er 17 kan du ikke? Er det dette du mener?

 

Jeg er enig i att endel jenter ikke kan og sminke seg, som verken hvet og styre seg eller noe annet, men det finnes untak..

9444524[/snapback]

 

Er vel omtrent det jeg mener ja.

Lenke til kommentar
18 år er alt for seint, men å sette grensen til 14-15 synes jeg er OK, alle under den alderen burde ikke få lov til å starte med sminke, smykker og bimboklær av foreldrene.

9445364[/snapback]

 

Tja, mulig den kan være noe lavere ved forsiktig bruk.

 

Jeg hadde gleden av å havne i køen i en matbutikk i går sammen med en drøss elever fra en videregående skole i nærheten.

 

Jentene så ut som prostituerte fra østeuropa med sin overdrevne bruk av sminke, smykker og klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...