Cryztek Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Lurer på hvordan smykker som kunne ta seg godt ut på en jente på 14 som liker alle typer smykker uten for mye bling bling? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Oj, bra formulert spørsmål. Skal det være uten bling bør du vel stikke innom en gullsmed og kjøpe noe der. Trenger ikke være dyrt for et søtt smykke. Endret 5. september 2007 av Hanne:) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Smartgirl har smykker! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Oj, bra formulert spørsmål. Skal det være uten bling bør du vel stikke innom en gullsmed og kjøpe noe der. Trenger ikke være dyrt for et søtt smykke. 9430107[/snapback] Så hun kan like et helt vanlig smyke med en enkel lenke eller noe sånt? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Det kan det godt hende hun gjør. Merk deg hvordan de andre smykkene hennes ser ut! Personlig sysn jeg smykkene skal være så store som mulige, typisk dyrberg/kern eller otazu<3 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 ok Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 jeg går ut ifra att dette er ei jente du er forelsket i, hvorfor ikke ta hun med på en butikk og la hun velge selv? Eller vertfall vis hu noen smykker sånn helt tilfeldig i en butikk og hør hva hun synes om dem.. Smykket må jo passe til kles stilen hennes også. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 jeg går ut ifra att dette er ei jente du er forelsket i, hvorfor ikke ta hun med på en butikk og la hun velge selv? Eller vertfall vis hu noen smykker sånn helt tilfeldig i en butikk og hør hva hun synes om dem.. Smykket må jo passe til kles stilen hennes også. 9435908[/snapback] Er litt vanskelig når hun bor på gildeskål men ideen er god da Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Jenter på 14 skal ikke ha smykker. Burde vært 18 års grense på slikt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor det? Mange jenter kler smykker, selv småjenter.. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor det?Mange jenter kler smykker, selv småjenter.. 9443793[/snapback] Fordi de er barn. Og barn skal ikke drive på med smykker og sminke og slike ting. Enkelte ting er forbeholdt den voksne befolkningen. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor det?Mange jenter kler smykker, selv småjenter.. 9443793[/snapback] Fordi de er barn. Og barn skal ikke drive på med smykker og sminke og slike ting. Enkelte ting er forbeholdt den voksne befolkningen. 9443955[/snapback] Så når du er 18 kan du bruke sminke, og når du er 17 kan du ikke? Er det dette du mener? Jeg er enig i att endel jenter ikke kan og sminke seg, som verken hvet og styre seg eller noe annet, men det finnes untak.. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hvorfor det?Mange jenter kler smykker, selv småjenter.. 9443793[/snapback] Fordi de er barn. Og barn skal ikke drive på med smykker og sminke og slike ting. Enkelte ting er forbeholdt den voksne befolkningen. 9443955[/snapback] Så når du er 18 kan du bruke sminke, og når du er 17 kan du ikke? Er det dette du mener? Jeg er enig i att endel jenter ikke kan og sminke seg, som verken hvet og styre seg eller noe annet, men det finnes untak.. 9444524[/snapback] Er vel omtrent det jeg mener ja. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Omtrent det du mener? Syns ikke helt du klarte å forklare uttalelsen din... Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Omtrent det du mener? Syns ikke helt du klarte å forklare uttalelsen din... 9445327[/snapback] Jeg mener at barn ikke skal bruke sminke og smykker. Siden grensen mellom barn og voksen må settes et sted så mener jeg at 18 år er en passende grense for slike aktiviteter. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Verste jeg har hørt^^ Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Verste jeg har hørt^^ 9445347[/snapback] Hvorfor det? La barn være barn. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Åh please. Ei jente med et smykke rundt halsen er ikke mindre barn en ei uten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 18 år er alt for seint, men å sette grensen til 14-15 synes jeg er OK, alle under den alderen burde ikke få lov til å starte med sminke, smykker og bimboklær av foreldrene. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 18 år er alt for seint, men å sette grensen til 14-15 synes jeg er OK, alle under den alderen burde ikke få lov til å starte med sminke, smykker og bimboklær av foreldrene. 9445364[/snapback] Tja, mulig den kan være noe lavere ved forsiktig bruk. Jeg hadde gleden av å havne i køen i en matbutikk i går sammen med en drøss elever fra en videregående skole i nærheten. Jentene så ut som prostituerte fra østeuropa med sin overdrevne bruk av sminke, smykker og klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå