Gå til innhold

Noen som kjører Rockbox fast?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Bose er overprisa dritt, og det samme er ipoden, så med mindre du bytter ut begge deler spiller det liten rolle. Uansett, alt kan teknisk sett bricke spilelren, men er du forsiktig og følger anvisningene er det ikke noe problem

Lenke til kommentar
Mulig at Bose kan være overprisa dritt, men det var faktisk ikke det headsettet. Kosta 900,- spenn, og fikk 6'er her en plass på internett.

Det med iPoden er jeg forøvrig veldig enig med deg i, men jeg får utrolig mye bedre lyd med headsettet i pcen foreksempel. Hater at jeg ikke kan stille EQ'en selv.

9429152[/snapback]

Veit du hva som kjenntegner Bose-produkter? De er alle helt fantastiske, helt fantastisk killer lydkvalitet til prisen... Helt til du sammenligner dem med andre produkter i samme prisklasse. Det er som regel da du finner ut at du har blitt lurt trill rundt! Og anmeldere på internett har også en tendens til å gå i "Bose-fellene".

Hva Rockbox angår så vil jeg si at det er ganske trygt. Du kan enkelt avinstallere det hele, og det går også fint å bruke den gamle firmwaren ved siden av Rockbox. Det eneste negative jeg har og si er at Rockbox sluker batteriet på iPoden din.

Lenke til kommentar

Hvis du savner flere funksjoner og syns iPod-firmwaren er for enkel, så kan jeg garantere deg at du kommer til å elske Rockbox! Du får alt fra egendefinert EQ og bedre knappefunksjonalitet til Crossfeed og massevis av Plug-ins. Som sagt, det eneste negative er at godsakene sluker batteriet ditt.

Og forresten hvis du skal installere så husk å installer fonts-pack i samme slengen, så kan du endre layouten.

Endret av dir3
Lenke til kommentar

Litt OT men: Kanskje er Bose litt dyrt, men kom ikke her og si at det ikke kan spille lika bra som annlegg i samme prisklasse. HVertfall når det kommer til stereo, sitter selv med et Bose annlegg i stua og det ervell snart 10 år gammelt og det spiller minst like bra som annlegg jeg har hørt til samme prisen som er nyere.

Måtta bare få dette ut, la oss starte en ny tråd eller ta det på PM hvis vi skal diskutere dette :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg installerte RockBox akkurat, og det er en DRØM. iRivern min hadde det bra før, men nå lever den i himmelen.

Bare det at jeg kan spille minesveiper er en liten sensajon i seg selv.

OPPFORDRING til Amobil: Dere burde så absolutt skrive en artikkel om RockBox

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...