DementedAlbino Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Noen her som har fått den nye premium utgaven der HDMI utgang er på plass? Hadde hvert greit å vite hvor de selges, samt når de er tilgjengelige de forskjellige stedene, så kanskje vi kan holde hverandre oppdatert her? Forresten, vil den nye premium være mer stillegående enn den nåværende premium? Endret 10. september 2007 av svortevik Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det står vel på pakka om den inneholder HDMI? Har ikke sett noe i butikkene enda. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Trodde det bare var elite som fikk HDMI jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nei både premium og core skal få dette etterhvert. Billigere å kun måtte produsere 1 type hovudkort i lengden skulle ein tru. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da får jeg boxen til å bukke under. Da får jeg jo nytt HK. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Kommer HDMI på premium framover, så er bare å følge med. Er vel riktig at det kommer til å stå på pakken om det er HDMI eller ikke, men om noen her vet om en butikk eller flere som har fått disse inn så er det jo enklere for andre å få tak i en også. Jeg skal i disse dager kjøpe meg xbox 360, men jeg komme til å vente til premium med HDMI er i butikkene sammen med fifa 08, så er jeg heldig er begge deler å oppdrive ca samtidig:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vel eg sitter egentlig bare å venter på at min boks går i dass. I gå når lillebror satte på skate kom det ekstremt mye forstyrrelser i grafikken, såkalte artifacts. Men på ein litt annen måte. Disse hang fortsatt i når eg stakk ut i dashboardet. Men forsvant så fort i byttet over til 480p og tilbake til 720p Ein tilfeldighet? Si det, men etter forrige boksen begynte så smått å jukse, ballet det bare på seg etterhvert. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Spør likegodt her: Hva skjer egentlig når man leverer inn boxen? Får man ikke til å bruke HDD'en som man har fra før på den "nye"? Har hørt noe om det. Endret 5. september 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 du sender inn boksen og strømforsyningen, såvidt som jeg vet. mulig jeg tar feil siden jeg ikke har vært borti dette før selv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Man sender kun inn konsollen. HDD,PSU og andre dupeditter skal ikkje sendes. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Korleis er det med xbla titlar som er knytta til både hdd og konsoll då? Tenkjer på om du får ein ny konsoll. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Disse vil fremdeles være tilgjengelige, men dersom du får ny konsoll vil de bare være tilgjengelige når du er logget på Xbox Live. Med samme gamertag som de ble kjøpt med, tror jeg... Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Disse vil fremdeles være tilgjengelige, men dersom du får ny konsoll vil de bare være tilgjengelige når du er logget på Xbox Live. Med samme gamertag som de ble kjøpt med, tror jeg... 9432472[/snapback] Det stemmer.. Mange av spillene mine er lista som "Trail" når eg ikkje er logga på Live... Men ellers funker alt som det skal! Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hmm, vil HDMI til premium-maskiner først komme med Falcon-chipset, eller er det ventet at de vil dukke opp i aller nærmeste framtid? Jeg kommer til å kjøpe premium ganske snart, men kan vente litt hvis HDMI-porten snart åpnes Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fikk studielånet i dag, tenkte å kjøpe 360 i morgen, men hvis hdmi-versjonen kommer innen Mass Effect kan jeg vente på den. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Er vel snakk om at den skal dukke opp i løpet av en mnd eller så. Jeg går også rundt å lurer på om jeg skal kjøpe nå eller vente. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Falcon har ikke dukket opp enda? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Falcon har ikke dukket opp enda? Er vel snakk om at den skal dukke opp i løpet av en mnd eller så. Jeg går også rundt å lurer på om jeg skal kjøpe nå eller vente. ... dukker nok opp før julerushet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Korleis er det med xbla titlar som er knytta til både hdd og konsoll då?Tenkjer på om du får ein ny konsoll. 9432435[/snapback] Du må være online for å spiller fullversjonene da. Skjedde med meg. Jeg klaget, og fikk tilbake MSpoints på et annet gamertag. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har surfet rundt på div. nettbutikker denne uka etter HDMI-utgaven. Har registrert at Elkjøp har vært tomme for Premium på både nettbutikken og i en del av de butikkene i de større byene. (Positivt i seg selv, vil tro det selges en del maskiner i kjølvannet av Bioshock, nedsatt pris og den sterke line-up`n for høsten) Kan være at Elkjøp venter inn stor leveranse med HDMI premium, Falcon versjonen er vel lengre unna. Men lov å håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå