helto Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei På Ipoder så finnes det jo en søk-funksjon, men jeg kan ikke finne den på ipoden min. Så det jeg lurte på var om noen har et forslag på hvor den er? I følge http://www.apple.com/ipod/features.html så er den neders i menyen "musikk", og det sier en venn av meg også. Men der er den ikke! Noen som vet om den kan ligge et annet sted, eller om det er en innstilling som må gjøres for at den skal dukke opp? (Har forresten ipod-video 30 GB) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Oppdater firmwaren på iPoden din så skal den være der. Endret 5. september 2007 av dir3 Lenke til kommentar
helto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 hmm... nå tok jeg å gjenopprettet ipoden til fabrikkinnstillinger, men likevel så er det ikke noe søkfunksjon der! Noen som har et forslag på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Gå inn på innstillinger og sette den på kanskje? Lenke til kommentar
helto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har letet i innstillingene, men jeg har ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har letet i innstillingene, men jeg har ikke funnet noe... 9433745[/snapback] Innstillinger -> hovedmeny-> søk av/på Lenke til kommentar
helto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 det er mange ting jeg kan skru av/på der, men "søk" er ikke noe alternativ.. den er ikke å finne noe sted Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Når var det du kjøpte iPoden din da? Hvis det var før oktober 2006 så er det ingen slik meny på iPoden din. Hvis du vil ha det så kan du vente litt og se hvordan den nye iPoden blir når den kommer til helgen. Lenke til kommentar
helto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 aha, det forklarer saken! For det er nok ca 1 1/2 år siden jeg kjøpte den tror jeg... Takker for svar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå