Gå til innhold

Grafikk kort driver til xps m1710

insider

Anbefalte innlegg

Her var det mye rart gitt.

Drivere fra Laptopvideo2go er ikke tredjepartsdrivere. Dette er drivere utviklet og lansert av Nvidia selv. Det eneste som Laptopvideo2go gjør, er at de modifiserer inf-filen slik at driveren også fungerer for bærbare datamskiner

Om man laster ned en driver fra Laptopvideo2go og ikke får den til å fungere, er dette som regel fordi man har glemt å erstatte inf-filen med den modifiserte filen fra Laptopvideo2go. Før driveren installeres kan det dessuten være en ide å kjøre driver cleaner for å fjerne alle rester fra den gamle driveren.

Så for å oppsummere: Det er fullstendig uproblematisk å bruke drivere fra Laptopvideo2go da disse er utviklet av Nvidia selv. Husk bare å erstatte inf-filen med den modifiserte inf-filen skrevet av Laptopvideo2go.

For mere informasjon om dette teamet, se her -> Lenke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel jeg får en feilmelding ved installasjon av Laptopvideotogo driverne. Dells drivere der imot funker bedre.

Feilmelding var at Runddl.32 hadde stoppet funke så da låste maskinen seg. jeg har installert Dells vista drivere før og etter dette da var det inget problem.

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar

Noen som har noe Tru på at Vi vil få flere Driver oppdateringer til M1710 for Vista.

Dell selger vista med sin 1710 men ikke XP. Nvidia og dell har gode drivere til XP men ikke Vista.

Nvidia sier at det er opp til dells avgjørelse.

Noen som faktisk har fått til Laptopvideo2go drivere på Vista?

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar
Noen som har noe Tru på at Vi vil få flere Driver oppdateringer til M1710 for Vista.

Dell selger vista med sin 1710 men ikke XP. Nvidia og dell har gode drivere til XP men ikke Vista.

Nvidia sier at det er opp til dells avgjørelse.

Noen som faktisk har fått til Laptopvideo2go drivere på Vista?

9452255[/snapback]

De aller siste driverne fra Dell for Nvidia GeForce 7950GTX er datert 19.01.2007. Disse er de eneste grafikkkort drivere til dags dato utviklet for Vista. Disse finner du her.

Dell har også noe som heter Dell Rapid Driver Release-program. Det beskrives som følgende på deres hjemmeside for nedlasting av drivere:

Performance Driver

The Performance Driver is a driver from the video card manufacturer that has been through a limited compatibility and stability testing by Dell on Dell platforms.

There may be more stable drivers, including the drivers originally shipped with your computer, available through the “Download now” link on this page.

Lenke til de siste utviklede driverne fra Dell:

Last ned siste Dell Performance Driver (limited Dell Testing. Vendor version 101.19)

Jeg personlig har hentet ned driverne fra Nvidia. Bruker XP, og disse har fungert greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...