Bombur61 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hej Jeg har en AMD Atheleron XP 1800+ og en WD 80 Først når jeg skrur på maskinen teller den rammen fort, men på den "neste" fasen står den å "venter" i ca. 40 sek. Etter det begynner den å loade windows detter tar ca. 1min og 10 sek. Nårr jeg endelig kommer inn i windows så må den stå i ro i ca. 1min og 20 sek før jeg kan bgynne å bruke den. Er det bare meg eller er dette en veldig lang tid? Jeg har prøvd å formatere, men det tok ikke noe midre tid Noen som har vært borti det samme eller vet om det er noe gale som kan fikses ? MHV Gabriel Hindal Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvis "fase 2" er å finne diskene, så kan du muligens spare litt tid ved å fortelle BIOS at du ikke har noe på de IDE posisjonene som er tomme. Ellers må BIOS søke alle 4 posisjonene hver gang. Som regel tar ike dette mye tid, men det kan jo variere. Så spørs det hvilken Windows du har. 98 bruker mye lenger tid enn XP. Det siste som skjer er å laste alle bakgrunnsprogrammer (muligens du har installert mange selv). Bruk msconfig for å se hva du har. Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 kanskje du skal få deg usb 2... d pleier og hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå