wanna-b Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg greier rett og slett ikke velge noen andre ringetoner enn de som orginalt ligger inne på mobilen! Jeg har vært på profilinnstillinger, lydinnstillinger og jeg har leitet opp sangene på minnekortet og prøvd fra den "enden". Etter jeg har fått vite hvordan jeg gjør dette, vil jeg gjerne også vite om det faktisk ikke fungerer å sette en ringelyd til å spille av når en bestemt kontakt ringer. Har forresten hatt mobilen ca 3 måneder nå og gummiproppen som tetter usb hullet har aldri plaget meg! Savner bare en litt mindre ripete skjerm... Takk på forhånd for all hjelp Henrik Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg greier rett og slett ikke velge noen andre ringetoner enn de som orginalt ligger inne på mobilen!Jeg har vært på profilinnstillinger, lydinnstillinger og jeg har leitet opp sangene på minnekortet og prøvd fra den "enden". Etter jeg har fått vite hvordan jeg gjør dette, vil jeg gjerne også vite om det faktisk ikke fungerer å sette en ringelyd til å spille av når en bestemt kontakt ringer. Har forresten hatt mobilen ca 3 måneder nå og gummiproppen som tetter usb hullet har aldri plaget meg! Savner bare en litt mindre ripete skjerm... Takk på forhånd for all hjelp Henrik 9428595[/snapback] Hva har innhabil med dette å gjøre ? Ref emnetittel... 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva har innhabil med dette å gjøre ? Ref emnetittel... 9429935[/snapback] Ordet trådstarter burde brukt var vel kanskje inkompetent? Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 På HTCs sider finner du veiledning for dette under FAQ på supportsiden. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg greier rett og slett ikke velge noen andre ringetoner enn de som orginalt ligger inne på mobilen!Jeg har vært på profilinnstillinger, lydinnstillinger og jeg har leitet opp sangene på minnekortet og prøvd fra den "enden". Etter jeg har fått vite hvordan jeg gjør dette, vil jeg gjerne også vite om det faktisk ikke fungerer å sette en ringelyd til å spille av når en bestemt kontakt ringer. Har forresten hatt mobilen ca 3 måneder nå og gummiproppen som tetter usb hullet har aldri plaget meg! Savner bare en litt mindre ripete skjerm... Takk på forhånd for all hjelp Henrik 9428595[/snapback] Hva har innhabil med dette å gjøre ? Ref emnetittel... 9429935[/snapback] Om jeg er innhabil, inkompetent eller bare litt dum er da vel ingenting å henge seg opp i når jeg har et ordentlig spørsmål i tråden jeg startet? Snappy holdning, totalt unødvendig! Takk for ordentlig svar spiffers! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg greier rett og slett ikke velge noen andre ringetoner enn de som orginalt ligger inne på mobilen!Jeg har vært på profilinnstillinger, lydinnstillinger og jeg har leitet opp sangene på minnekortet og prøvd fra den "enden". Etter jeg har fått vite hvordan jeg gjør dette, vil jeg gjerne også vite om det faktisk ikke fungerer å sette en ringelyd til å spille av når en bestemt kontakt ringer. Har forresten hatt mobilen ca 3 måneder nå og gummiproppen som tetter usb hullet har aldri plaget meg! Savner bare en litt mindre ripete skjerm... Takk på forhånd for all hjelp Henrik 9428595[/snapback] Hva har innhabil med dette å gjøre ? Ref emnetittel... 9429935[/snapback] Om jeg er innhabil, inkompetent eller bare litt dum er da vel ingenting å henge seg opp i når jeg har et ordentlig spørsmål i tråden jeg startet? Snappy holdning, totalt unødvendig! Takk for ordentlig svar spiffers! 9443000[/snapback] Vell,en ordentlig ,og forståelig emnetittel hjelper ofte på responsen på en post,tenkte bare å hjelpe litt. Snappy holdning,totalt unødvendig. 1 Lenke til kommentar
-rxmh- Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis du ser 2:30 inn i filmen Lenke til kommentar
Inphyy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er ikke en "phone" meny inne på settings da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Start -> Innstillinger -> Lyder -> Ringetone Finner du dem ikke der kan du jo prøve å legge sangen/tonen du vil ha som ringetone under: My Documents -> Mine ringetoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå