mafiamann Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hei.. jeg har fått meg en samsung 46" lcd tv og skal nå gå til innskjøp av en bærbar pc med HDMI utgang (er ikke det, det beste da?) men jeg veit ikke om den vanlige VGA utgangen gir like bra bilde som HDMI ? hvilken bærbar anbefaler dere da ? jeg tenkte sånn. blueray disc -> rippet til bærbar -> koblet til tven -> deillig så burde vel være sterk nok til å decode x264 også vel.. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei! Den nyeste serien til Nvidia har en funksjon som avlaster cpu ved avspilling av HD-materiale, så jeg ville ihvertfall ha sett på bærbare med nvidia 8000-serien. Prisklasse? Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 under 12.000 .. men hva med ati de har jo 2400 og 2600 korta som avlaster også.. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Om det virkelig stemmer eller ikke er jeg usikker på - men jeg opplevde iallefall et bedre bilde da jeg koblet DVI->DVI (bærbar -> tv) enn det bildet jeg får når jeg kobler VGA -> VGA .. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 skal du ha hd eller br spiller på lappisen? Lenke til kommentar
.vision Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Om det virkelig stemmer eller ikke er jeg usikker på - men jeg opplevde iallefall et bedre bilde da jeg koblet DVI->DVI (bærbar -> tv) enn det bildet jeg får når jeg kobler VGA -> VGA .. 9444161[/snapback] Det er helt riktig det vennen Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 skal du ha hd eller br spiller på lappisen? 9444250[/snapback] ingen av delene, tenkte at jeg skille kjøpe meg extern harddisk (500gb+) og koble den til den bærbare og fylle den med hd/br -filmer og se fra den da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå