Gå til innhold

Gavepakke fra Ubisoft (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har til nå forsøkt å registrere FarCry gjennom flere open-proxy servere som ligger i USA med hotmail og Ubi kontoer som er registrerte med US-adresser. Fått et knippe med fake kontoer i denne prosessen. Har også forsøkt flere brukernavn fra bugmenot

Jeg har tilogmed forsøkt hele prosessen med Vidalia/Tor/Prioxy hvor Exit-Tor er satt til en maskin i USA. I verifiseringsprosessen kobler setup.exe mot

Sep 07 00:00:00 Privoxy(000008e8) Request: secure.ubi.com:443/

og greier likevel å detektere at jeg likevel ikke er fra US.

Om dette skyldes at de detekterer fake DNS søk eller at de blokkerer/banner tor-exit maskiner vites ikke.

Jeg har iallefall gitt opp

Lenke til kommentar

Har ikke hatt tid til å teste noe særlig selv, men husk også på at IP slett ikke er eneste måten å oppdage om en maskin er "amerikansk" på. De kan ha vært "lure" nok til å sjekke Regionale innstillinger, foretrukket språk, OS-språk eller tastaturoppsett.

Selvfølgelig ville enhver oppegående utvikler aldri funnet på å å låse innstallasjon til bestemte språk, så det er usansynlig at det er sånn. Og uansett later det til at IP blir sjekket.

Noen som har lyst til å prøve?

Lenke til kommentar

Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now closed and it is no longer possible to play the games for free.

If you are interested in further information on these titles, please visit our official website at www.ubi.com

-------

fikk denne mailen av UBI nå. jaja.

Lenke til kommentar
Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now closed and it is no longer possible to play the games for free.

If you are interested in further information on these titles, please visit our official website at www.ubi.com

-------

fikk denne mailen av UBI nå. jaja.

9447914[/snapback]

Jeg spiller spilla fortsatt jeg :D

Lenke til kommentar

Forsøkte med amerikansk Ubi-konto, og mottok følgende epost litt seinere:

Dermed er det altså ikke lenger mulig å installere disse gratis nedlastbare versjonene. Foreslår at gamer.no fjerner linkene til bittorrent filene og oppdaterer artikkelen. Evt. bare fjerner den i sin helhet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...