Gå til innhold

Gavepakke fra Ubisoft (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tipper dem leser ISP info når du prøver å logge inn. Ingen klarer jo å installere spillene selv med UBI-konto registerst som amerikans beboer.

Noen som har funnet en proxy som virker? =) Jeg prøvde for en stund siden da jeg ville kjøpe TDU til en billig penge (+ være med i en konkuranse) men det gikk dårlig :|

Lenke til kommentar
Det fungerte utmerket for meg. Trengte ikke gjøre noe mer tull enn å velge USA som "Country" når jeg registrerte meg hos UBI.COM.

9439652[/snapback]

Gi bruker og passord, så kan vi se om det er vi som har laga brukeren feil, eller ISP forbunnet.

vilken ISP har du forresten?

Lenke til kommentar
Har fått vekk reklamen i Far Cry jeg.. Vet ikke helt hvordan, men den forsvant da jeg tvang spillet til og kjøre OpenGL... Noen andre som har fått til dette?

9440458[/snapback]

Det virker som reklamen er litt tidsinnstilt eller noe. Første gang jeg spilte rayman, farcry og prince of persia var det INGEN reklame.

Lenke til kommentar
Er det noen flere enn meg som sliter med og åpne torrent filene fra gamer.no?

Trykker på linken, men får feil:

Angivelig torrent fil

9433697[/snapback]

Har samma problem, det står bare og snurrer helt til jeg får timeout, og slik er det forsåvidt med rubb og rake som hostes av gamer.no... :ermm:

9433757[/snapback]

Hei, hvilken ISP bruker du? Vi har sperret for alle utenlandske ISP'er fordi vi ikke ønsker å tilby nedlasting til hele verden, men først og fremst gi en god tjeneste til våre norske brukere. Enkelte ISP'er blir imidlertid tolket feil som utenlandsk ISP.

Mvh,

Amund

9438000[/snapback]

Aha, det visste jeg ikke, det er vel derfor filmene ikke virker også?

Sitter i København da serru...

Lenke til kommentar
Hei, hvilken ISP bruker du? Vi har sperret for alle utenlandske ISP'er fordi vi ikke ønsker å tilby nedlasting til hele verden, men først og fremst gi en god tjeneste til våre norske brukere. Enkelte ISP'er blir imidlertid tolket feil som utenlandsk ISP.

Mvh,

Amund

9438000[/snapback]

Aha, det visste jeg ikke, det er vel derfor filmene ikke virker også?

Sitter i København da serru...

9440915[/snapback]

Det stemmer.

Lenke til kommentar
hmmm

Rart...lasta ned prince of persia på full guffe, men når jeg skal laste ned farcry får jeg bare max 60 kbp/s de er jo utrolig lite. Noen som har svar,er det fordi det er så mange som laster ned?

Takk :dontgetit:

9435760[/snapback]

Jeg får 1,8MB/s på Prins of persia, blir ferdig på 8minutter. Når det gjelder torrenter så går det som oftest raskere jo flere som bruker det da, iallefall om det er noen med bra upload som er på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...