TST Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nå kan du laste ned fullversjoner av PC-spillene Far Cry, Prince of Persia: Sands of Time, Ghost Recon og Rayman Raving Rabbids – helt gratis. Les mer Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Begynner å like denne trenden med å gi ut eldre spill gratis , selv om de har litt reklame i seg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 en bra trend at gamer.no kommer på banen og deler de via torrent =) Men dere sjekker lisensen for hvem som har lov til å spre materielle først ja? For microsoft la ut ubuntu noe de trakk fort tilbake når de leste lisensen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har jo vært ute en stund nå, men fortsatt, kudos til ubisoft Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 "Finn beste pris for Far Cry, Prince of Persia: The Sands of Time, Rayman Raving Rabbids, Tom Clancy's Ghost Recon i Gamer.no sin prisguide" Nei takk, jeg tenker jeg tar de som er gratis. :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Håper andre utgivere gjør det samme. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Husk, disse spillene er ment for folk i USA. Når man skal spille, må man registrere seg på ubi.com først, og der må du velge USA når du lager konto, ellers får du bare melding "Sorry, this is for US citizens only". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ok, glemte nesten det Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Åssen funker det egentlig? Regner med at de fleste ikke bor i USA her, så man må jo bare finne på en adresse av et eller annet slag. Når man registrerer, får man da en gamecode eller no slikt? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Åssen funker det egentlig? Regner med at de fleste ikke bor i USA her, så man må jo bare finne på en adresse av et eller annet slag. Når man registrerer, får man da en gamecode eller no slikt? 9428981[/snapback] Du trenger ikke skrive noe annet falskt en landet, funka fint for meg å skrive min vanlige adresse. du skal bare skrive inn brukernavn og passord til kontoen når du installerer, det er alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hva slags reklame er det som er i spillet? Og hurra for torrent! 200/80 her nå :!: Endret 4. september 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Takk Ubisost, og takk Gamer! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Konge, sat og tenkte på å teste ut far cry. Fikk aldri spilt det på min gamle PC fordi det gikk så dårlig. Elsker det lanskapet og de strendene. Hvor lenge er det siden utgivelse nå? Tiden går skremmende fort. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Far Cry kom vel i mars 2004. Så det begynner å bli en stund siden, men det ser jo bra ut t.o.m i dag. Husker det gikk veldig bra på mitt Radeon 9800 tilbake i de dager, så spillet i seg selv var ikke så tungt til tross. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har aldri prøvd far cry noe særlig, så det skal jeg kose meg med. GR er jo en klassiker innen Taktisk FPS, spiller det fremdeles online, veldig moddet men utrolig bra. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Oi, oi, oi! Hadde jeg bare hatt en skikkelig PC, så hadde jeg lastet ned Far Cry på flekken. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Far Cry er absolutt verdt en titt, vil nesten si at spillet var forut for sin tid, grafikken er fortsatt nydelig Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Korleis er multiplayeren på Far Cry? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fint at ikke Rayman Raving Rabbids er spillbart da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg