Spr0cket Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 fins det noe som man kan ha på skrivebordet med tilhørende programvare som kan generere toner og akkorder(polyfoni)? trenger ikke noe alvorlige pop-saker, bare noe enkelt lite. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det finnes jo slike da. :!: Ganske kule.. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det finnes jo slike da. :!:Ganske kule.. 9428352[/snapback] tøft, dette var no i retning av det jeg tenkte på. Men - det trenger ikke å være sammenrullbart eller spesielt fancy. jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at noen må ha produsert noe lite og kjekt noe til et par hundre kroner som kan brukes til å spille på. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sant nok.. Vet ikke om det finnes noe enklere. Eneste jeg har sett er sammenrullbare. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 M-AUDIO har mange bra MIDI-kontrollere med USB-støtte, alt fra 25 tangenter til rundt tusenlappen til 88 fullvektede tangenter til 5000+ kr. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Procom fører USB-keyboardet M-Audio Keystation 49e til 850,-. Dette keyboardet kan ikke lage noe lyder, men sender MIDI-data istedet. Du kan bruke dette keyboardet sammen med forskjellige programmer som kan gjøre lydsyntese for å få lyd, da alt fra de store, proffe programmene med VSTi-etterligninger av de mest avanserte (og dyre) synthesizerene, til små lydsynteseprogrammer som støtter MIDI-inn. Jeg har brukt et slikt keyboard med Propellerheads Reason til å spille bl.a diverse synthesizere, trommemaskiner, og samplere (f.eks piano, strykere, gitar, etc). Endret 25. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå