RedKnapp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg klarer rett og slett ikke velge hvilken. prisen spiller ingen rolle. mitt forbruk består mest av sms og telefonsamtaler, trenger en god kalender. kamera spiller ikke så stor rolle. litt skeptisk til det windows greiene på HTC'n, noen som har erfaringer med det? og hvordan er tastaturet på den? Takk Lenke til kommentar
Muse Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Selv har jeg n73. Utrolig bra telefon. Minusene er at den er litt treg og kan henge seg i videomodus. Den er helt ok på SMS og telefonsamtaler. Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hallo! Til SMS og telefonsamtaler vil jeg anbefale N73, den har også en brukbar kalender som kan synces. Ang S710 har jeg ingen erfaring med Windows Mobile, men det er jo veldig mange som skryter av den. Var på nippet til å kjøpe den, men synes tastene var litt i minste laget, noe man sikkert blir vant med men det ble 6290 på meg. Veldig fornøyd btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå