.vision Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hadde satt stor pris på en hjelpende hånd, hvis det hadde vært mulig! Skal ha meg bærbar pc, men finner ingen spesielle som jeg virkelig vil ha. Jeg har falt helt av lasset på hva som er moderne osv, så håper derfor at noen kan gi meg et par tips. Jeg ønsker en "multimediepc", som foruten å være kraftig, bør også være liten og nett. Tenker derfor på alt fra en ultraportable 12" til en i 15" klassen, men den bør ikke veie mer enn 3kg. Pcen kommer til å bli brukt en del til bilde/videobehandling, og bildefremvisning på flatskjerm igjennom dvi / hdmi. Den bør heller ikke være håpløs til spill, men trenger ikke være det beste. Har sett på HP sine pavilion pcer og liker de veldig godt, men har hørt at de har kort batterilevetid. Har også sett på dell sin XPSm1330, som kanskje er favoritten, men vet ikke om den er klassifiserer til mitt bruk? Direkte ønsker: * Liten og lett som mulig, men kraftig * God kvalitet på skjermen * Gir fra seg lite varme * Støysvak * God batterilevetid Prisklasse: Har ikke noen bestemt prisklasse, men forventer vel at prisen fort kan overstige 10.000. Leter egentlig etter den som innfrir "kriteriene" mine best. Så får prisen komme i andre rekke. Stor takk på forhånd til de som gir meg respons! - G.P Endret 4. september 2007 av mEttOx Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har du en øvre prisklasse? Lenke til kommentar
.vision Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Har ikke noen bestemt prisklasse, men forventer vel at prisen fort kan overstige 10.000. Leter egentlig etter den som innfrir "kriteriene" mine best. Så får prisen komme i andre rekke. Endret 4. september 2007 av mEttOx Lenke til kommentar
.vision Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Forresten et spm til. Når det engang blir en vinner mellom hd-dvd og blu-ray, er det lett å gå til anskaffelse av dette å sette inn i en bærbar? Lenke til kommentar
.vision Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 b u m p Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du nevner XPS'en selv... dette er jo en ytleses-ultraportabel som er akkurat det du trenger. Ta en titt på http://www.notebookreview.com/default.asp?...Home+Premium%29 , der kan du lese mye mer om xps'en. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Takk for svar! Noen som har et konkret svar på spørsmålet mitt over? Er det like lett å sette inn som i en stasjonær? Lenke til kommentar
.vision Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Bumper posten for å få svar. Når det engang blir en vinner mellom hd-dvd og blu-ray, er det lett å gå til anskaffelse av dette å sette inn i en bærbar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå