stuer Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hvilket progr.skal jeg bruke til plextor 12x som gjør om waw filer som man bare drar å slipper å det går an å brenne dei?? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 mp3-2-wav gjør jobben kjapt og greit (du kan normalisere sporene også), trodde 99% av alle cd-brenne prog fikset det... Anyways... hvis copyrigth tag'en på filen er satt er det ikke alle brenne-programmer som godtar den, da kan du gå om wav (jeg går utifra at du eier cd'en:)). http://www.mp3fe.com Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Prøv Mp3toWav du ja. Det er ganske bra. Bruker det selv Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei Stuer! No ser eg at dei andre som har posta i dette emnet..Har gått ut i fra at du meiner konventering fra mp3 formatet til wav formatet.. Men,eg kan ikkje så at du har skrevet det i spørsmålet ditt.. Om du kunne konkretisere spørsmålet ditt litt meir er det mulig eg kan hjelpe deg.. Lenke til kommentar
levi Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Om det er snakk om mp3 du skal brenne.. Hvorfor ikke bare bruke Nero? Slipper å gjøre om filene til wav.. Lenke til kommentar
walestr Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei eller bruke Easy cd creator...WinOnCD 3.8 pe , cdmate Alle brenneprogrammer som er noe å ha gjør vel denne jobben greit..... Roger [email protected] Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 13:44, walestr skrev:Heieller bruke Easy cd creator...WinOnCD 3.8 pe , cdmate Alle brenneprogrammer som er noe å ha gjør vel denne jobben greit..... Jeg prøvde å si det litt lenger oppe i tråden, men jeg får prøve det igjen: id3 tag'en til mp3 filer har en egenskap som heter "copyrighted", hvis denne er satt vil ikke cd-brenneprogrammet ta filen uansett hva slags støtte det har. (Gjelder ihvertfall WinOnCd og Easy Cd Creator) Det er ikke umulig at det er problemet. Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hvis du skal brenne WAV så skal du bare huske å velge audio CD som format Når dette er gjort kan du trekke og slippe WAV filer og de blir omgjort til CD-A filer av brenneprogrammet. Denne type CD-er virker i vanlige CD spillere. Bruker selv nero til dette og dette går helt flott. Yngve Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 MusicMatch som du finner på http://ww.musicmatch.com gjør dette automatisk... Plukk ut låtene du vil brenne og velg om du vil ha en musikk CD eller MP3 samling... Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 ellers så gjør jo også Winamp om til Wav, ved å konfigruere output'en til diskwriter... det har jeg ihvertfall gjort i mange år Blackster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå