GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei Har en film med svensk subtitle, noen som vet hvor jeg finner den slags på nettet? PS: Filmen heter "Red Dragon". Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Før jeg svarer har jeg et spørsmål. Er det pirat eller ekte ? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Før jeg svarer har jeg et spørsmål. Er det pirat eller ekte ? 9428241[/snapback] det har ikke vi noe med å gjøre! why the fuck do you give a shit? Endret 4. september 2007 av ecko Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Why the fuck are you wrigthing english? (kjenner desverre ikke noe til svenske subs osv) Lenke til kommentar
ecko Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Why the fuck are you wrigthing english? (kjenner desverre ikke noe til svenske subs osv) 9429015[/snapback] vet egentlig ikke er du ute etter svensk og ikke norsk? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei Har en film med svensk subtitle, noen som vet hvor jeg finner den slags på nettet? PS: Filmen heter "Red Dragon". 9428101[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener, du har en film med svenske undertekster og nå lurer du på hvor du kan finne mer ut av det på nettet? Eller er du på jakt etter subtitles til filmen Red Dragon(noe som ikke var spesielt vanskelig å finne hvis man bare gidder google litt)? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 www.subscene.com er en bra side for undertekster synes jeg Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) http://www.opensubtitles.org/no Om det ikke er pirat er sjansen liten for at du finner en som er nogenlunde perfekt syncet til din film. Endret 6. september 2007 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå