albester Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Heisann. Lurer på en Tatung V32MCGI. Virker som en ok tv til en billig peng. MEN... Størrelse (W x H x D) 964,8 (W) x 582,4 (H) x 279,8(D) with base 964,8 (W) x 582,4(H) x 135(D) without base 96.4 cm bred, på en 32 tommers tv? det er jo nesten like stort som en 40" tv, det vil si det er 13 cm bred kant på begge sider... på en tv med underliggende høgtalere? Er det noen som kan bekrefte at dette faktisk er rette mål? eller avkrefte det? Sugen på denne tven, men har liten plass, så hadde vært kjekt om noen fant frem meterstokken og tok en test Også kjekt om noen her har tven, og kan si om den er bra, bilde lyd, analog og digtal osv.. *edit* Ser på målene igjen, den er like høy med og uten bordstativ? virker nå merkelig det også? Mvh AB Endret 4. september 2007 av albester Lenke til kommentar
albester Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Da vil jeg bare si at jeg nå har bestilt tatungen... Og etter å ha funnet manualen til den på nett, og kikket i spesifikasjonene der (noe jeg ikke hadde tenkt på engang), så står de antakeligvis rette målene der. med fot. Bredde: 828.0 mm Høgde: 651.3 mm Dybde: 240.0 mm Dette hørtes ut som normale mål. Da får dere ha takk for ingen svar hehe, men var noen som hadde lest posten iallefall. Kanskje dette vil hjelpe fremtidige kjøpere som lurer på det samme. Nå får jeg bare sette seg ned og vente spent på at tven dukker opp. Lenke til kommentar
albester Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Da var tatungen i hus, ikke prøvd den på noe annet enn analoge signaler enda, men må si at jeg er meget fornøyd. Har riktignok aldri hatt en lcd før, men denne levde til alle forventninger og mere til, absolutt verd pengene. Og lyden var helt topp syns jeg, om en kanskje noe høy. Tror skalaen går til 20 eller noe, og på 4 var det rikelig høyt volum for meg i alle fall hehe. Pen og se på var den også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå