Jennifer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) siste nytt fra Perez Hilton les dette.. og døm selv... jeg veit lizzm ikke hva jeg skal tro lengre... Wentworth nekter fortsatt for at han er skeiv Endret 24. september 2007 av Tanya Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Sikkert produsentene elns som ber han vente med å komme ut me det.. Kan det jo alltids hende han bare er bi da. Holder en knapp på den jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Om Wentworth er homo så er det helt greit for meg. Så lenge det ikke påvirker rollen han spiller i Prison Break så skal ha få gjøre hva faen han vil for meg. Jeg gidder uansett ikke bry meg om sånt når det kommer fra Her & Nå.. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Gutten kunne vært dendrofil for alt jeg bryr meg, sålenge det ikke påvirker skuespillet hans. Ser ikke mye grunn til å bry meg om privatlivet hans Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg vil gjerne høre at han avkrefter ryktene! Synes nå det passer seg best at han er straight, jeg da.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg vil gjerne høre at han avkrefter ryktene! Synes nå det passer seg best at han er straight, jeg da.. Hvorfor syntes du han passer best som heterofil da? Spiller det egentlig noen rolle hvilken legning han har? Endret 17. oktober 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg vil gjerne høre at han avkrefter ryktene! Synes nå det passer seg best at han er straight, jeg da.. Hvorfor syntes du han passer best som heterofil da? Spiller det egentlig noen rolle hvilken legning han har? hmm.. Hvorfor? Fordi jeg anser det som mest normalt.. ..og han er jo hetro i serien, skal være.. Han har i hvert fall god smak når det gjelder kvinnfolk (Sarah Wayne Callies ) Og ja, spiller litt rolle! Hvorfor? Fordi jeg anser det som normalt! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skal vi ha en "homofile er også normale" diskusjon nå? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skal vi ha en "homofile er også normale" diskusjon nå? Får satse på en annen tråd til sånt! hehe.. Menneh... tilbake til temaet; Noen som har hørt noe mer? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er han homofil eller ikke bør ikke spille noen rolle, han blir ikke noe bedre eller verre menneske av den grunn. Dog tror jeg ikke han er homofil, men det kan hende han nekter for å kanskje beskytte serien fra å få drop i ratings, noe som vil føre til kansellering. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gutten kunne vært dendrofil for alt jeg bryr meg, sålenge det ikke påvirker skuespillet hans. Ser ikke mye grunn til å bry meg om privatlivet hans Enig der. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om han sier at han ikke er homofil, så er han vel ikke det? Eller så er han en kylling som ikke tør å si sannheten Menmen, var litt overraskende. Trodde ikke han var "typen" akkurat. Ikke at jeg har noe imot homser, men uansett Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om han sier at han ikke er homofil, så er han vel ikke det? Eller så er han en kylling som ikke tør å si sannheten Eller så tenker produsentene at det ødelegger for serien om han kommer ut irl. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om han sier at han ikke er homofil, så er han vel ikke det? Eller så er han en kylling som ikke tør å si sannheten Eller så tenker produsentene at det ødelegger for serien om han kommer ut irl. I så fall så synes jeg produsentene er teite. La mannen gjøre som han vil! Lenke til kommentar
Gunnigirl Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes det er helt greit om han er homofil! For uansett synes jeg han er en fantastisk flink skuespiller, og jeg kommer ikke til å slutte å serien av den grunn. Jeg synes jo han er veldig tiltrekkende, men jeg tror det hadde vært bra for samfunnet, at en så flink og kjekk skuespiller er homofil. Men uansett om han er homofil eller hetrofil, synes jeg det er helt opp til han selv, og det tar jo ikke akkurat å rammer noen av oss. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Var det virkelig vits å bumpe tråden bare for å si at du ikke bryr deg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tja, alle bumper en gang i blant, så ikke hakk på han/henne?. Hun sier sin mening om saken, så det er saklig. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Synes det er galt at han er homofil. Det står jo tydelig i bibelen at menn skal være med kvinner. Ikke kvinner med kvinner eller menn med menn. Synes man skal leve etter bibelen, de som ikke gjør det er jo fordømt til å ende i helvete eller ? Er slike mennesker syke siden gud har bestemt at det ikke er riktig ? Velger de det, eller er det en sykdom ? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Selv tror jeg det er en genetisk feil.. ..men, hadde uansett helst sett at han var normal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå