Gå til innhold

Wentworth Miller kommer ut av skapet

Anbefalte innlegg

Ja, da er alle jenters hjerte blitt knust, Wentworth Miller skal nå visstnok ha blitt homofil!

- WENTWORTH OG LUKE har hatt et hemmelig forhold i seks måneder. De har selvfølgelig ligget lavt i terrenget siden Wentworth ikke har kommet ut av skapet ennå, sier en kilde som skal stå Miller veldig nær.

Den svært pålitelige kilden er Her og Nå, så det skal nok taes med en klype salt.

(Kilde)

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, man vet jo aldri. Hadde uansett bare vært en meget positiv ting hvis han var homofil. Trenger flere som han som kan være et godt rollebilde.

Forøvrig så benekter jo alle i kjendisverdenen at dem er homofile. Bare se på Mika. Fyren sier jo at han vil ikke fortelle noe om sin legning med tanke på at han kan sette karrieren i USA i fare. Men hey, har noen her satt noen tvil til Mika sin legning?

Anyway, hadde ikke forundret meg om vår kjære Michael er homofil. :)

Lenke til kommentar
Ja, er vel greit. Men passer vel ikke helt bra om han er det og er hovedpersonen i Prison break?

Jeg føler det ødelegger litt :p

9481977[/snapback]

Wentworth Miller er en meget bra skuespiller. :thumbup: jeg er så stor fan av Prison Break at for meg betyr det ingenting

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skulle det bety noe for deg?

9490166[/snapback]

Fordi jeg ser på tv-serien.

Og om jeg skal onanere til bildet av en homse blir det liksom ikke det samme.

9490183[/snapback]

Ok, så har jeg forstått det rett så onanerer du til Prison Break, og foretrekker å tenke på Wentworth som en heterofil person?

Lenke til kommentar

Fordi jeg ser på tv-serien.

Og om jeg skal onanere til bildet av en homse blir det liksom ikke det samme.

9490183[/snapback]

Ok, så har jeg forstått det rett så onanerer du til Prison Break, og foretrekker å tenke på Wentworth som en heterofil person?

9490337[/snapback]

Jeg onanerer til bildet.

Serien ser jeg på, fordi den er underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...