Blåbær Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er bare glad det fremdeles ikke er tillatt å ha tv-reklame for politiske synspunkter. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 I Drammen har mange bussjåfører nekta å køyre buss med Frp-reklame på Kilde. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hver gang jeg sykler til jobb i Bergen passerer jeg store Høyre reklamer i hovedveien... Arbeiderpartiet kom på døren med en rose -- og FRP la uadressert reklame i postkassen markert "Uadressert post? Nei takk!" Ellers så har ikke jeg lagt merke til noe spesielt. Jeg skulle så veeeldig gjerne likt å sett hvordan AP ville klart seg uten pengesekkene til LO. 9429066[/snapback] Det hadde sikkert vært ille for dem,muligens nesten like ille som om Høyresiden hadde mistet pengestøtten fra rike bedriftseiere 9429273[/snapback] Jah.. eller like ille som om FrP hadde betalt skatt 9429303[/snapback] Ow... den siste var godt under beltestedet. :!: Lenke til kommentar
Dirk_Pitt Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er bare glad det fremdeles ikke er tillatt å ha tv-reklame for politiske synspunkter. 9433858[/snapback] Helt enig!! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Selv synes jeg at AP har reklamert for lite. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hvordan får de penger til alt dette? Fra Staten og LO. Burde dette være lov? Ja. Ytringsfriheten er nedfelt i grunnloven og bør gjelde. (Men jeg ønsker ikke betale for reklame fra Arbeiderpartiet, så pengene får de hoste opp selv.) "Lei av dårlig vær?.. Stem SV!" Det er vel en selvmotsigelse. SV er jo imot økende temperaturer, implisitt imot at solen skal skinne. Og det er jo når solen skinner at det er "fint vær". Endret 5. september 2007 av T.F.T Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg lurer på hvor mye Stoltenberg betalte England's nye Prime Minister for å gå ut offentlig og kalle han en "verdensleder"... den timingen hadde sikkert iiingenting med det norske valget å gjøre, nei. http://www.nettavisen.no/verden/article1319779.ece Endret 5. september 2007 av jemartinsen81 Lenke til kommentar
kkt1986 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Reklame fører bare til hat blant velgerne uansett 9429229[/snapback] Jeg skulle virkelig ønske at dette var sant... Get mad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå