hitokiri Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nå er det enkelt å finne en god skjermbeskytter. Les mer Lenke til kommentar
knudar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bruker alltid skjermbeskytter. Kjøpte crystalcase til min k800, og fikk erfare at selv med den måtte jeg ha skjermfilm. De beste filmene er det Skalshop som har. Tykke, med veldig god påsetningsevne. Kjøpte for en tid tilbake noe fra en på qxl. De var så tynne, at jeg brukte alle tre før jeg hadde fått en som var akseptabel.. Selv den var ikke uten bobler. Skalshop sine er lettere å legge på, følger med rengjøringsklut og bobler ikke. Anbefales. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg har ennda ikke sjønt hvordan folk får riper i skjermene sine, har aldri hatt det problemet på en eneste telefon jeg noen gang har hatt Lenke til kommentar
knudar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg har ennda ikke sjønt hvordan folk får riper i skjermene sine, har aldri hatt det problemet på en eneste telefon jeg noen gang har hatt 9430295[/snapback] hehe.. Jeg jobber på verksted, så muligheten er alltid tilstede. Når det skal sies. P1i er my bedre på dette området. Skjermen ligger såpass langt ned at den ikke vil bli skadet ved normalt bruk. Så på den har man ikke strengt tatt trengt det. Men. Så skal man jo bruke penna på touchscreen. Bli fort riper. Da er det ikke så dumt å ha beskyttelsesfilm. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Bruker også skjermbeskytter fra skalshop, og må si den er utmerket. God og tjukk som du nevner, men enkel å få på og det er ikke merkbart at den er på. Bruker også silikonskin for å beskytte resten av mobilen. Endret 5. september 2007 av Wazu Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei knudar! Eg bruker fremdeles ein skjermfilm kjøpt fra qxl.no,dei er tynne men,har ikkje merket noko "problem" med dei.Einaste må eventuelt være at eg kom borti med ein pusseklut på siden som ligger ned på mobilskjermen og da blei bildet litt uklart.Så eg kjøpte meg ein ny.Eg bruker også mobilrens til å vaske vekk bakterier med gjevne mellomrom, i tillegg til eit CrystalCase og av og til silikonskin som eg har liggande.Eg har ei mobilveske som ser ut som ein sko og er i "skinn" og er festa med ein karabinkrok til buksene eg bruker.Bruker alt til min Sony Ericsson K800iv.Greit å ta sine forholdsregler.Slik at mobilen får "utvidet" levetid/ser finare ut.T.d om ein skulle velge å selge den Lenke til kommentar
m3rl Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 synes nå kanskje ikked det er så kjempelett å finne skjermbeskytter i prisguiden... når jeg var innom i går, hadde dere 5 stykker, og ingen av de var til mobiltelefoner? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Invisible Shield! say no more Lenke til kommentar
santho Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei Jeg har en LG KP500 (veldig fornøyd med den) men jeg lurer på om det er noen som vet hvor eg kan få fatt i nye plasfiltere til skjermen.. Har lett og lett, men ikke funnet noe! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har en sånn tynn plast-film som man limer oppå skjermen. Den holder seg veldig lenge(kommer faktisk litt an på merke) Den jeg har hatt på nå har vel holdt seg siden januar.. Edit: Skrivefeil. Endret 9. september 2009 av kornelen Lenke til kommentar
InZomniA_no Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei Jeg har en LG KP500 (veldig fornøyd med den) men jeg lurer på om det er noen som vet hvor eg kan få fatt i nye plasfiltere til skjermen.. Har lett og lett, men ikke funnet noe! Sjekk her --> http://www.screenguard.se/products/Skyddsf...500-Cookie.html Svensk side, sender til norge for 29kr. Rask levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg