sinnaelgen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hvordan er erfaringen med brafilm.no Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fungerer bra det. Fornøyd Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 jeg har en søster som har prøv dette men det tok lang tid fra hun sendte tilbake til hu mottok neste film . det er derfor jeg spør. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg syns dette virket veldig bra jeg.jeg brukte det i ett år ca og filmene kom når de skulle. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har hørt at de har litt dårlig utvalg, stemmer dette? Får de inn nye filmer rimelig raskt? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Utvalget er veldig bra. Bare se på www.brafilm.no Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Godt fornøyd med brafilm.no De er godt etablert i Norge og Sverige i alle fall. Virker som de tar inn mange eksemplarer av hver film og de har nå også begynt så smått med Blu-ray og HD-DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå