Gå til innhold

Kjøpe domene - Trenger mye for penga!

neadii

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på ett eget domene.

Jeg trenger noe med mye billig lagringsplass (ca. 2 gb for å starte med, kan kjøpe mer etterhvert).

Det skal også være god speed slik at når andre skal laste ned lovlige ting fra servern skal det gå ganske så fort for dem.

Det må også være støtte for MySQL/PHP.

Og bandwidht må være ganske god. (Tror det kalles bandwidth?)

Håper på at noen kan guide meg og gi meg linker til noen gode steder jeg kan kjøpe domene billig ettersom at jeg ikke har egen inntekt, enda. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst på ett eget domene.

Jeg trenger noe med mye billig lagringsplass (ca. 2 gb for å starte med, kan kjøpe mer etterhvert).

Det skal også være god speed slik at når andre skal laste ned lovlige ting fra servern skal det gå ganske så fort for dem.

Det må også være støtte for MySQL/PHP.

Og bandwidht må være ganske god. (Tror det kalles bandwidth?)

Håper på at noen kan guide meg og gi meg linker til noen gode steder jeg kan kjøpe domene billig ettersom at jeg ikke har egen inntekt, enda. :)

9427622[/snapback]

Hva med One.com, her kan du velge 1, 2 eller 4 Gb lagring for kun 10 kr pr/Gb.

Dette er ett stort selskap som jeg mener er til å stole på som har hundretusenvis av kunder.... tror også de har 24/7 support, ulempen er at den ofte er på engelsk.

Lenke til kommentar

One.com tillater deg ikke å bruke den som en liten harddisk på Internett der du kan la folk laste ned alt du vil bare så det er klart. Kjøp fra en dyrere webhost som gir deg mindre for mer penger hvis du ikke vil ha begrensninger, f.eks aiso.net. Med billigere webhoster får du kanskje mye båndbredde og mye plass, men mye nedetid og trege servere. Jeg har vært på One.com i et år, de er brukbare men ikke god support og alt for mange begrensninger. Nå er jeg på aiso.net.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Er det noen av dere som har erfaringer med https://servetheworld.net/ ? Jeg har også nå tenkt på å skaffe meg et eget domene. Har dog 2 fra før, men trenger ett 3 domene.

9459810[/snapback]

Hvorfor ikke samle alle domenene på ett webhotell så slipper du å betale for flere webhotell uten å egentlig trenge det ? Det er mangen som tilbyr løsninger for dette og da slipper du å forholde deg til flere leverandører for kvart domenenavn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...