SprengtLegobil Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Min gamle 3310 begynner å bli sliten. Knappen "6" er nesten ødelagt også etter at jeg klarte å velte en bolle med peanøtter over telefonen Anyway.. Det er på tide med ny mobil nå.. Jeg har sett litt på Motorolas T720 og kommer antakeligvis til å kjøpe den. MEN jeg lurer på om den er rask og behagelig å skrive sms meldinger på? Slik som f.eks Nokia tlf'er er. Dvs at det ikke skal være noe forsinkelse fra man taster en bokstav og til den vises på skjermen. Det var det eneste jeg lurte på.. Edit: Fint om noen svarer sånn at jeg kan tenke på bestilling av telefonen. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 t720 er helt konge å skrive mld på.. det går som en drømm. fort og enkelt Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 t720 er helt konge å skrive mld på.. det går som en drømm. fort og enkelt Nåvel... de fleste som har erfaringer med T720 er nok ikke enige med deg der. Den skal sies å være veldig treg når det gjelder sms-skriving. Er det akkuratt denne funksjonen som er et "must" for deg som bruker, så ville jeg ikke valgt T720. Derimot kan jeg anbefale Siemens S55! TUCPR - for life! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva er TUCPR Sinnsykt irriterende AV mann! Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva er TUCPR Sinnsykt irriterende AV mann! ..... dårlig dag? :-? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 dårlig dag? Nei, nei på ingen måte, men den spant litt fort her og med min nåværende trøtthet skapte det nestenepileptiske anfall (nesten da ) men hva betur så: TUCPR Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 vel, som to av de få Mobil-entusiastene som finnes her hvor vi bor, startet jeg og en kompis som bor rett over gata en "liten klubb". Jeg har et rom hvor jeg har 3 233 mhz pc'er og internett. Elendig for spilling, men greit for surfing, og diskutering av mobil-temaer. Hehe. The Ultimate CellPhone Room, altså TUCPR... Ikke no' spes egentlig. Var det et greit svar? "Undommen er fremtidens Mobil-entusiaster" Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 du, jeg har lest mange dårlige innlegg om t720!! att den er treg, bare plass til 10 meld, pleier å klikke, osv JEG HAR ALDRI MERKET NOEN PROBLEMER::: MOBILEN JEG HAR ER RETT OG SLETT FEILFRI!!! t720 er en av de beste mobilene på markedet... det er sant... GO FOr T720 Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Takk for svar folkens.. Det er vel sjelden at et produkt ikke får en eneste negativ tilbakemelding uansett hva slags produkt det dreier seg om. Er vel det som kalles smak og behag. Men jeg som faktis har vært fornøyd med min 3310 til nå så skal det vel ikke mye til for å overgå den Men det var den sms delen ja.. Jeg prøvde meg på Ericsson T65 før jul men den var en virkelig skuffelse. Utrolig treg i menyene(ikke minst med å åpne innboksen), og skrive sms på den var rett og slett slitsomt og nesten umulig for meg som var vant til Nokia. Det betyr ikke at jeg kunne ventet litt og vennet meg til tregheten. Orket bare ikke å ha det sånn. Så hvis T720 også er ganske treg Har så lyst på en klaff-telefon. Så litt på Samsung T100 men den mangler bl.a GPRS og Java + at prisen er stiv. GPRS er kanskje ikke _så_ viktig for meg men java ville vært kult å ha. Mulighet for nedlasting av spill og programmer. Kanskje noen kan fortelle litt om T100. Er den rask og grei(tenker spesielt på sms skriving)? Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hei du, hvis jeg var deg ville jeg satset på motorola t720. Mobilen har et utrolig design og en ypperlig fargeskjerm. (kanskje ikke så bra som Samsung t100, men det gjør egentlig ingen ting) Mange skriver at sms skrivingen er treg osv. men jeg tror at motorola har rettet opp dette. Jeg kjøpte min mobil for ca.4 uker siden- og kan ikke finne en feil!!! Den er faktisk mye raskere en min forrige telefon (Nokia6210) Flere jeg kjenner har motorola t720, og INGEN av dem har funnet problemer... Denne gangen har motorola laget en helt perfekt mobil etter min mening!!! KJØP MOTOROLA; OG BLI EN AV GUTTA Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Denne gangen har motorola laget en helt perfekt mobil etter min mening!!! selv om ditt eksemplar funker utmerket, betyr ikke at ingen andre har problemer med den. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Motorkongen: Hvorfor forteller du løgner om at t720 er raskere enn nokia 6210 til å skrive sms? Den t720 jeg prøvde var ikke akkurat imponerende på sms... Hvis du skal ha en mobil med gode taster og rask sms skriving bør du gå for 6610. Bedre taster enn det finner du ikke, dessuten er den lynrask til å skrive sms med. Ville holdt meg langt unna Sony Ericsson og motorola t720 hvis du skal skrive mye sms. Selv venter jeg på nokia 5100. 8) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 vil ikke akkurat påstå at 720 er særlig treig når det kommer til sms, akkurat.. litt uvant med itap-systemet, men en melding uten de mest innviklede ordene går unna på nullkommasvisj. Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Hm.. Trur jeg får stikke innom en mobilsjappe og spørre om å få teste hvordan den T720 er før jeg evt. bestiller den. Ikke f*** om jeg gjør samme tabbe igjen(da jeg prøvde meg med Ericsson). Til de som lurer på hvor viktig sms delen er for meg så bruker jeg mobil ca. 80-90% til sms og 10-20% vanlig anrop. Edit: Har aldri brukt T9 ordboka på Nokia'n så jeg tviler på at jeg kommer til å bruke Motorolas iTap ordbok. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 sprengtLegobil: Hva er problemet da, når du ikke engang bruker t9 eller iTap?? da er det jo samma faen!! det kan være lurt å prøve mobilen først, men jeg anbefaler t720 Jeg har blit forelsket i min Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 sprengtLegobil: Hva er problemet da, når du ikke engang bruker t9 eller iTap?? da er det jo samma skitt!!det kan være lurt å prøve mobilen først, men jeg anbefaler t720 Jeg har blit forelsket i min Hm.. Da har du ikke skjønt problemstillingen helt.. På min Nokia går det helt flytende å skrive sms meldinger(helt til du kommer til 2-3 mld i slengen naturligvis ). På Ericsson T65 f.eks så går det langt fra flytende.. På den "lagger" det no inn i granskaugen mye. Hvis det flyter like bra å skrive sms på T720 som på min gamle 3310 så er det ikke noe å lure på. Da går jeg for T720. Men som sagt så skal jeg stikke innom en butikk og prøve den først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå