Gå til innhold

"TV-serier og programmer" forumet

Anbefalte innlegg

Bare en kort kommentar: Jeg synes TV-serier og programmer delen av forumet OSER av at folk laster ned serier ulovlig. 2-3/4 stickyer som forteller om når ditt og datt går/kommer i USA. I tillegg ser jeg en rekke tråder som omhandler sesonger av serier som enda ikke har begynt i Norge. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men som jeg forstår det må man enten A) bo i USA (noe jeg tviler på at SÅ mange som poster der gjør) , B) Kjøpe de komplette sesongene på DVD (mulig noen gjør dette også, men igjen er det både begrenset hvor mye som går ann å få tak i og gjerne ganske DYRT) C) skaffe seriene på div. (ulovlige) måter. Av disse ser det ut som C har klart flertall.

Jeg skjønner at det vanskelig å gjøre noe med dette, mulig andre har noen gode forslag. Jeg synes i alle fall at det er rart å ha de stickyene der. Et forslag jeg har er å dele forumet i 2: En for de som følger amerikanse serier og en for de som følger norsk sendeskjema. Men ser også problemer med det, feks hvor man skal diskutere det man har kjøpt i butikken osv.

Noen enige/uenige?

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette et problem så lenge folk ikke oppfordrer til piratvirksomhet?

Det finnes forresten flere tråder om noen serier der den ene går etter amerikansk sendeskjema og den andre går etter norsk.

9428985[/snapback]

Vel, jeg synes det blir litt rart ja. Mulig det bare er meg. Jeg mener også at det indirekte oppfordrer til privatvirksomhet, men det er en høyst personlig mening, og det er lite forumstyret kan gjøre med det. Må forresten si jeg ble overasket da siste gangene jeg har tatt turen inn der, var ikke klar over at det var så utbredt å laste ned serier.. er vel som musikk det. Som et eksepel har LOST sesong 2 threaden som følger amerikanske tider nesten 10 ganger så mange innlegg som den som følger TV-norge. :o

I forhold til det du sier med at mange serier har 2 tråder osv, så synes jeg det kunne vært noe som et sub-forum for diskusjon av amerikanse sesonger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...