Gå til innhold

Går det an å sette Opera til å åpne i bakgrunen?

Pallantir

Anbefalte innlegg

Irriterende så korte temaene her må være! Det skal være "Går det an å sette Opera til å åpne linker i bakgrunnen med kontroll + klikk"! Jeg tester Opera for første gang, og den ser ut til å være grei. Men jeg vil alltid åpne linkene i bakgrunnen, og jeg er vant til kontroll pluss klikk fra Maxthon. Derfor vil jeg gjerne ha det samme i Opera, og slippe to taster (kontroll skift og klikk). Men er det mulig? Jeg har lett i tastaturoppsettet under innstillinger, og jeg har søkt på Google og Operas egne nettsider uten å finne noe. Kan noen erfarne Operasurfere hjepe lille meg her?

Og samtidig, noe jeg merket da jeg la inn denne meldingen: Jeg er vant til at man kan trykke alt+s for å lagre en melding i forumer, men fikk bare en "pop" i høyttaleren. Det er kanskje også en innstilling?

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt tips er å aktivere musebevegelser og lage 4 særs nyttige snarvegar. Særleg om du liker å zoome. Når eg les t.d. aviser o.a. opner eg slavisk alle artikler i NY fane, les artikkelen, lukker den og går vidare på framsida til f.eks. Aftenposten, Dagbladet.. til neste artikkel. Dette gjer eg kjapt med musa. Med den opnar og lukker eg koblinger i hhv for- og bakgrunnsfaner, SAMT zoomer inn og ut! For å få til dette siste har eg laga ein eigen snarveg når du KLIKKER på muse-hjulet.

Fordelen med å opne ein artikkel i ei ny fane og lukke den etter at du har lest den er at du kjem attende til akkurat der du var når du klikka koblinga på framsida. Ved å lese artikkelen i eiga fane kan du zoome inn til optimal storleik - som oftast er større enn den zoomen du benytter på framsida i avisa. Her er lista over mine snarvegar for å få dette til:

a) Klikk og dra ei kobling med høgre museknapp OPPOVER: Opne link i ny, aktiv fane

b) Klikk og dra ei kobling med høgre museknapp NEDOVER: Opne link i bakgrunns fane (Nyttig om du vil opne koblinga men vente med å lese den)

c) Klikk utanom ei kobling med høgre museknapp (høgreklikk) og drag til HØGRE: Lat att fana.

d) Høgreklikk utanom kobling og drag til VENSTRE; Zoom ut 10 (Denne siste må sjåast i samanheng med neste snarveg:

e) Klikk med muse-hjulet kor som helst på sida: Zoom inn 20

Med dei to siste kan du med musa raskt zoome inn og ut som du vil. Ser du dette i samanheng med at du frå ei framside opnar fleire koblingar i eigne faner, les artiklane og later att so kan du zoome inn til optimal lese-storleik med musehjulet og til slutt late att fana med ein rask klikk og drag til høgre - og du er attende der du var på framsida. Fann du ut at du har zooma FOR mykje er det berre å høgreklikke og drage til venstre. Like kjapt. 20%-trinn når eg zoomer inn og kun 10% trinn motsatt skuldast at eg ofte treng å zoome inn til 160-170-180% før eg har optimal storleik i forhold til skjermen. Sagt på ein annan måte; eg zoomer 10 gongar meir innover enn utover. Det siste er berre ein korreksjon av og til fordi eg har zooma for mykje. OBS; Eg har ikkje noko problem med synet. Faktisk betre enn snittet. Likevel syntes eg det er ein fordel å zoome inn det eg vil ha i fokus på ei webside. Like mykje for å få bort t.d. annonser og linker til artiklar o.a. i venstre og høgrekanten på ei standard nyheits-side.

Vil du prøve dette kan du lage ein redigert versjon av det museoppsettet du har i opera. Finn du ut at dette ikkje passer so sletter du kopien som du kan lage slik;

1. Klikk Ctrl+F12, gå til "Advanced" og "Shortcuts". Merk "Opera Standard" museoppsett (øverst) og klikk "Copy". Merk den nye kopien du har laga, eventuelt gje det eit nytt navn med "Rename", og klikk "Edit". Der klikker du "Application" og du har ei liste med snarvegar nedover som du skal endre 4 stk;

GestureRight -- x Close page, 1

GestureLeft -- Zoom out, 10

GestureDown -- Open link in background page|Duplicate page

GestureUp -- Open link in new page|New page

I tillegg lager du ein 5. snarveg for rullehjulet på ei standard mus - det Opera kaller button3 (trykk knappen "New"):

Button3 -- Zoom in, 20

Klikk >OK-knappen eit par ganger og du kan prøve dei nye snarvegane. Gå til ei avis, drag ei kobling (opp eller) nedover med høgre knapp og prøv å zoom inn/ut med å klikke på musehjulet og drag til venstre. Lukk so sida med å drage t.h. Liker du desse snarvegane? Hvis ikkje går du tilbake og aktiverer deg gamle museoppsettet og sletter den kopien du nettopp laga.

Uavhengig av dette vil eg og anbefale å lage ein enklare snarveg til "Nickname" med tastaturet (enn Ctrl+F2) samt definere forkortelser til alle dei mest besøkte websidene du besøker. Når eg surfer med tastaturet går eg særs kjapt til f.eks. Dagbladet, BergensTidende eller Aftenposten gjennom å klikke knappen til høgre for "æ"; ' og so to bokstaver eg har definert som forkortelser for Aftenposten; "ap". So kan eg gå vidare til Bergens Tidende med 3 klikk; ' b t

Dette får du til gjennom å definere slike nickname. Klikk; Ctrl+Shift+B (manage Bookmarks), høgreklikk eit slikt bokmerke du har definert og velg "Properties" nederst på menyen. Der skriv du inn i feltet "Nickname" 1-2-3 bokstaver for websida.

Vidare må du lage ein kjappare snarveg for nickname enn Ctrl+F2. Det gjer du slik;

Klikk Ctrl+F12, gå til "Advanced" og "Shortcuts". Merk "Opera Standard" Keyboard (nederst) og klikk "Copy". Merk den nye kopien du har laga, eventuelt gje det eit nytt navn med "Rename", og klikk "Edit". Der klikker du "Application" og du har ei liste med snarvegar nedover kor du skal leggja til ein ny med knappen "New":

' -- Go to nickname

Igjen klikker du >OK-knappen eit par ganger og du kan prøve denne nye og kjappe måten å gå til dei websidene du besøker mest.

Medan vi snakker om zooming anbefaler eg at du justerer Opera til den mest optimale zoomen for nye sider. Eg har 19 tommers skjerm med 1280*1024 i oppløysning, og då er 120% eit minimum som gjer at dei aller fleste websidene fint opnast utan behov for vertikal rulling. Denne endrar du her; Ctrl +F12, fana Webpages og feltet "Zoom".

Lykke til!

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...