lefsaker Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Heisann! Holder på å lage et påmeldings-script nå, og sliter litt med å tvinge brukeren til å skrive riktig i feltene siden de kan skrive feks. Heisann i mobilnummer feltet. Dette er hva jeg ønsker. Feltet $navn MÅ inneholde minst 2 ord. Feltet $mobilnummer MÅ inneholde 8 karakterer, og KUN tall, ikke bokstaver. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 NorskWebForum - Regulære Utrykk - Norsk Telefonnummer Er ikke like sikker på det med to ord, men vil anta at du søker etter et mellomrom Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Heisann! Holder på å lage et påmeldings-script nå, og sliter litt med å tvinge brukeren til å skrive riktig i feltene siden de kan skrive feks. Heisann i mobilnummer feltet. Dette er hva jeg ønsker. Feltet $navn MÅ inneholde minst 2 ord. Feltet $mobilnummer MÅ inneholde 8 karakterer, og KUN tall, ikke bokstaver. Tips? 9427151[/snapback] is_numeric strlen strstr Du kan vel bruke overnevnte funksjoner, vil jeg tro.. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Se på str_word_count Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takker for flotte svar dere Funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå