Gå til innhold

OneCall ignorerer mailene og nekter å utbetale.


Anbefalte innlegg

Hei, gikk ifra onecall kontant til tele2 mobile pluss.. Hadde da litt under 600 kr på kontoen hos onecall som jeg vil ha utbetalt men først prøvde de å lure seg unne og nå svarer de ikke på mail..

Kan sies at jeg har tidligere har hatt noextras og der gikk dette smertefritt..

 

I bunn og grunn har jeg rett på de pengene da dem er mine men ser ut som om dette er et firma som stjeler og folk bør holde seg langt unna de.

 

 

dette er det siste jeg har hørt ifra onecall, har prøvd 5 mailer etter dette men ikke fått svar:

<!--SKJUL BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('f717646f1e7d077fe156defc4663eb18')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor</div><div class="spoilermain" id="f717646f1e7d077fe156defc4663eb18" style="display:none"><!--SKJUL END-->

(Vennligst behold emne, hvis du besvarer denne e-posten)

 

Hei.

Jeg har sendt saken videre til behandling.

 

>

> Der tar du feil.. Jeg har rett på å få utbetalt de pengene, har også

> hørt med dere før..

> Og i tillegg har jeg hatt noextras og da var det null problem,

>

> Avtalevilkår:

> 14. HEVING AV AVTALEN

> Kunden kan si opp abonnementet med 14 dagers skriftlig varsel. Kunden

> bærer selv risikoen for at oppsigelsen kommer frem til One Call.

>

> Ved oppsigelse av avtale med forskuddsbetalt abonnement refunderes

> utestående saldo med fradrag for påløpte samtalekostnader og andre

> ubetalte kostnader.

>

> Dersom Kunden har tegnet abonnement med avtaleperiode/bindingstid som

> fortsatt løper ved oppsigelsen, har One Call rett til å fakturere for

> gjenstående abonnementsavgift, samt en avgift på kr 1000,- for avtalebrudd.

>

> Ved sperring av abonnementet på grunn av Kundens mislighold, kan One

> Call heve avtalen med umiddelbar virkning. Kunden plikter å betale

> alle påløpte avgifter frem til avtalens opphør, samt eventuelle

> avgifter i forbindelse med avtalebrudd.

>

> One Call har rett til å si opp abonnementsavtalen med 30 dagers

> skriftlig varsel dersom One Call ikke lenger tilbyr noen eller alle

> tjenestene i avtalen, eller dersom nødvendig konsesjon fra

> myndighetene oppheves. I så tilfelle vil Kunden ikke lenger være

> bundet av abonnementsavtalen selv om avtaleperioden fortsatt løper på det tidspunkt oppsigelsen trer i kraft.

>

> Dersom det ikke har vært utgående samtaler eller meldinger de siste 6

> måneder for fakturaabonnement eller dersom det har vært mer enn 8

> måneder siden siste påfylling for kontantkort, kan One Call sperre

> abonnementet. One Call kan avslutte abonnement hvor det ikke har vært

> utgående samtaler eller meldinger de siste 9 måneder for

> fakturaabonnement eller det har gått 10 måneder siden siste påfylling for kontantkort.

>

>

>

> Hvis jeg ikke får et mer seriøst svar nå,, går jeg rett til

> forbrukerrådet

> Uansett hva du sier er det rein svindel hvis dere beholder pengene mine.

>

> Spurte om å få pengene før nummeret ble portert og fikk da dette svaret:

>

> Hei,

>

> Ta gjerne kontakt med oss igjen etter at nummeret ditt er overført hos

> Tele2. Husk å oppgi kontonummeret ditt for tilbakebetaling av

> utestående beløp.

>

>

> Med vennlig hilsen

> Miro

> Kundekonsulent

> One Call AS

> www.onecall.no

> Telefon: 04300

>

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: [email protected] [mailto:[email protected]]

> Sendt: 27. august 2007 21:59

> Til: xxx> Emne: (saksnr:xxx) Mobil: inkasso

>

> (Vennligst behold emne, hvis du besvarer denne e-posten)

>

> Hei.

> Hvis du hadde penger på kortet ved overføringen så vil ikke de pengene

> bli utbetalt og det er fordi som kontantkortkunde er man selv

> ansvarlig ved påfylling og bruk.

>

>>

>> Fornavn: xxx<br /> Etternavn: xxx<br /> E-post:

>> xxx<br /> Telefon: xxx<br /><br /> Merke: <br

>> />

>> Modell: Beskrivelse: Hei, har portert nummeret mitt til tele 2, er

>> det

> mulig

>> å få utbetalt resterende beløp?

>>

>> mitt kontonummer xxx

>> tlf nummer xxx

>>

>> Mvh

>> xxx

>>

>

> Med vennlig hilsen

> Anne-Lise

> Kundekonsulent

> One Call AS

> www.onecall.no

> Telefon: 04300

>

 

Med vennlig hilsen

Anne-Lise

Kundekonsulent

One Call AS

www.onecall.no

Telefon: 04300

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...