Aafloey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Flere som har lasta ned og sett denne eller? Må si jeg er mektig imponert! Hideo har gjort det igjen! Da er det bare ventetiden igjen på årets spill! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Åhh, jeg mente at jeg lasta det ned fra nettbutikken på ps3'n. Men her: http://www.gametrailers.com/player/22702.html Endret 4. september 2007 av Aafloey Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Syns den videon som ligger på PSN var ganske tøff, må innrømme at jeg blei litt interessert i spillet etter det. Men syns fremdeles det er mye jalla, som f.eks kamuflasjedrakta, ikke at den i seg selv er jalla, men det er så jævlig dårlig AI i spillet. Han ligger på bakken med samme tekstur som bakken har på drakta, men du ser han fremdeles veldig tydelig, soldaten går rett forbi uten å ense han, det samme skjer når han står opp etter en vegg. Mye av "humoren" syns jeg også er veldig corny, som f.eks når han griper tak i balla på soldater. Og hva er greia med de soldatene han skyter som står på et tak? Istedenfor å falle utenfor bygningen, så tar de sats og hopper ut - etter at de har blitt skutt. Endret 4. september 2007 av BTK Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Åja, det visste ikke jeg. =) Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Syns den videon som ligger på PSN var ganske tøff, må innrømme at jeg blei litt interessert i spillet etter det. Men syns fremdeles det er mye jalla, som f.eks kamuflasjedrakta, ikke at den i seg selv er jalla, men det er så jævlig dårlig AI i spillet. Han ligger på bakken med samme tekstur som bakken har på drakta, men du ser han fremdeles veldig tydelig, soldaten går rett forbi uten å ense han, det samme skjer når han står opp etter en vegg. Mye av "humoren" syns jeg også er veldig corny, som f.eks når han griper tak i balla på soldater. Og hva er greia med de soldatene han skyter som står på et tak? Istedenfor å falle utenfor bygningen, så tar de sats og hopper ut - etter at de har blitt skutt. 9427112[/snapback] Hmm, men viser de ferdig utgave av spillet da? Eller er det bare en slags demo? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg veit ikke om det de viser er scener som vil være med i spillet... Antakeligvis vil uansett AI bli mye bedre, håper ihvertfall det, men sånn som det er nå så var det ikke så veldig imponerende. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg veit ikke om det de viser er scener som vil være med i spillet... Antakeligvis vil uansett AI bli mye bedre, håper ihvertfall det, men sånn som det er nå så var det ikke så veldig imponerende. 9427147[/snapback] Enig med deg. Men når er release på spillet? tidlig 2008? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tror jeg har hørt mars (2008). Men den datoen er vel ganske usikker. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 På TGS skal det bli vist en ny demo, det sa Hideo på årets E3. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mistenker litt at de har køddet litt med AI'en der så han lett kunne vise det han ville uten å fucke opp. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Syns den videon som ligger på PSN var ganske tøff, må innrømme at jeg blei litt interessert i spillet etter det. Men syns fremdeles det er mye jalla, som f.eks kamuflasjedrakta, ikke at den i seg selv er jalla, men det er så jævlig dårlig AI i spillet. Han ligger på bakken med samme tekstur som bakken har på drakta, men du ser han fremdeles veldig tydelig, soldaten går rett forbi uten å ense han, det samme skjer når han står opp etter en vegg. Mye av "humoren" syns jeg også er veldig corny, som f.eks når han griper tak i balla på soldater. Og hva er greia med de soldatene han skyter som står på et tak? Istedenfor å falle utenfor bygningen, så tar de sats og hopper ut - etter at de har blitt skutt. 9427112[/snapback] Personlig digger jeg den klassiske MGS-humoren. For eksempel når øverstkommanderende begynner å tulleringe på kommunikasjonssystemt i MGS1, priceless! Spillet har en del sære elementer som kan virke teite for utenforstående, men har man spillt serien verdsetter man det, og forventer intet mindre. Det er tross alt en av spillseriene som virkelig klarer å skille seg ut fra mengden. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har spilt toern, syns det var ganske greit bortsett fra de mer "barnslige"/humorøse elementene som f.eks "zzZZzz" over de som sov, stjerner som virra rundt huet på de som var knocked out, osv. Skal spille 3 snart. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg gleder meg til det kommer ut, videoen fra PSN ser bra ut. Jeg har selv spilt toeren og treeren, og har ikke noe i mot å forsette å spille denne serien. Endret 6. september 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Etter videoen å dømme virker det ganske kult. Kanskje jeg kjøper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå