Feil Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bilde Nr 1 er av en H-D Heritage Springer Fra '99 Bilde Nr 2 er et ganske ordinært blomsterbilde. Bilde Nr 3 er et S/H selvportett. har fotografert i noen måneder og prøver stadig å forbedre meg, håper noen har noe konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det første var kos, men ordet burde vært mer i fokus. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 kitlinsa har sine begrensninger, har tenkt å gjøre det bildet igjen når jeg skaffer noe annet. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vakkert første bilde, men er enig med comprade. Utenom det så var du meget god til å se dette motivet. Det andre bildet skiller seg ut fra mange andre blomster bilde, mye på grunn av den nydelig bakgrunnen. Jeg er meget imponert over overgangen fra mørk nederst til den nydelig grønnfargen bakover. Den sorte kvisten øverst til venstre og den lille blomsten som titter ned kunne godt ha vært borte. Det siste var ikke så veldig spesielt, dette er noe de fleste har prøvd på før, og dette ga meg ikke noe nytt og kreativt. De to første var virkelig fine og vise potensiale ditt. Gleder meg til du legger ut bilder igjen. Lenke til kommentar
katet Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg falt med en gang for bilde nr. 1 Men som sagt burde det være mer i fokus, sjølve harley skrifta. Ellers ganske fangende motiv. Bilde 2, helt vanlig blomsterbilde, ikke noe å utsette på. Bilde 3, fikk ikke min stemme nå i valgtida. Tykte det vart for grått, lite kontraster rett og slett. Ikke noe som skaper noe særlig liv i bildet. Keep it goin` Endret 4. september 2007 av katet Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nr 1 var veldig bra med supre farger, men som andre sier så hadde mere dybdeskarphet gjort seg. Sett f-tallet høyere - kitobjektivet er ikke begrensningen her. Om nødvendig kan du skru opp ISO'en litt for å kompensere for at blenderen slipper inn mindre lys (pga det høyere f-tallet aka blender) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er veldig enig i at nr 2 var vakkert. Utrolig pene farger på blomsten, noe som ikke syns på thumbnailen Bakgrunnen her er også veldig pen. Nr 1 må jeg si meg litt uenig med de andre her i. Jeg syns det kan være stilig når noe av motivet er ute av fokus, man skjønner uansett at det er snakk om HD merket ^^ Fargene er veldig sterke. Det som kunne vært gjort var jo å flytte fokuset litt lenger bak, da du har fokus på noe foran H-en og D-en, men det trengs ikke. Slik vil du få fokus litt lenger ut i ordene. Det kunne funka ^^ Trenger vel ikke å nevne noe på 3'ern, annet enn at jeg er enig i det som har blitt sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå