Bakkan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei! Jo, jeg skal intervjue en politiker, med Saksintervju, og Portrett intervju. Jeg da lurer på om hvilke spørsmål dere ville stilt en politiker i sammenheng om kommunevalg. Jeg trenger også hjelp for min egen oppgave. Men ville også vite hva dere ville svart. Derfor lagde jeg ikke denne topicen under "Leksehjelp" Takker på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ikke for å være frekk, men om du ikke noen poltisk interesse, hvorfor falt da oppgaven på deg? Spør om ting som kan være interessant. Hva vil h*n gjøre for kollektiv transporten, for skolen, for de eldre og for de svake? etc. I ett Portrett intervju burde du kansje fokusere mer på personen. Hvorfor stiller h*n hun til valg, hva fikk personen til å interessere seg for politikk in the first place? har personen en personlig agenda, noen drømmer om å forrandre verden, eller gjør h*n bare for morroskyld og rep? Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) For å si det sånn, så var ikke det frekt i det hele tatt! Men på ungdomsskolen jeg går på, så må alle gjøre piss oppgaver, der vi lever med lærere jeg kunne tørka meg i ræææva med!! Jo, tusen takk for hjelpa =) Endret 9. september 2007 av Bakkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå