fullifaencom Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har en N95, ganske grei telefon men den står i fare for å bli lagt i skuffen dersom det ikke finnes løsning på dette: Jeg får MYE epost på denne, funker kjempe fint, men når jeg har lest en epost så kan jeg ikke velge neste eller gå til inbox igjen, får bare opp valg med "VALG" (som ikke har noe med dette) og "AVSLUTT" Jeg vil ha "NESTE MELDING eller tilbake til inbox... Utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Går det ikke å bruke navigasjons tasten ned eller til høyre, som når man leser meldinger?(sms) Endret 4. september 2007 av ksvens1 Lenke til kommentar
xristina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har en N95, ganske grei telefon men den står i fare for å bli lagt i skuffen dersom det ikke finnes løsning på dette: Jeg får MYE epost på denne, funker kjempe fint, men når jeg har lest en epost så kan jeg ikke velge neste eller gå til inbox igjen, får bare opp valg med "VALG" (som ikke har noe med dette) og "AVSLUTT" Jeg vil ha "NESTE MELDING eller tilbake til inbox... Utrolig plagsomt. 9426721[/snapback] Jeg installerte akkurat OneBridge, som er e-postutvekslingsprogrammet vi bruker på jobb, og jeg har nå fått samme problem som du har. Sånn har det ikke vært før... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Kjører også onebridge, men det gjelder jo alle meldinger, untatt SMS der kan du bruke -> tasten Lenke til kommentar
xristina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har også Gmail installert, og der har jeg valget "Back". Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 doh... Jeg ser at jeg får det på online kontoen... det ser ut til å være et onebride problem. Kjenner at jeg ble liiiiitt sint nå Lenke til kommentar
xristina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 doh... Jeg ser at jeg får det på online kontoen... det ser ut til å være et onebride problem. Kjenner at jeg ble liiiiitt sint nå 9427371[/snapback] Jeg hadde ikke det problemet med OneBridge før jeg oppdaterte sw... Kjenner jeg er både litt sint på OB og SW-oppdateringen! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 doh... Jeg ser at jeg får det på online kontoen... det ser ut til å være et onebride problem. Kjenner at jeg ble liiiiitt sint nå 9427371[/snapback] Jeg hadde ikke det problemet med OneBridge før jeg oppdaterte sw... Kjenner jeg er både litt sint på OB og SW-oppdateringen! 9427391[/snapback] vet du hvilken versjon du hadde når det virket? Lenke til kommentar
xristina Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 vet du hvilken versjon du hadde når det virket? 9427587[/snapback] Versjon 11 ett eller annet på Nokia-sw (den siste som kom før den som nå ligger ute, som bl.a. sørget for raskere kamera) og 5.5 på OB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå