GoldlaXiE Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg er sikkert dum som spør, men har hørt at det skal være mulig og spille 2 player warhawk online. Isåfall hvordan? Finner ikke det valget noe sted Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Du må spille på unranked server, når du er inne på en server er det bare å skru på den andre spaken og trykke start knappen Det må være en ledig plass på serveren også såklart. Endret 4. september 2007 av Maxi Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Du må spille på unranked server, når du er inne på en server er det bare å skru på den andre spaken og trykke start knappen Det må være en ledig plass på serveren også såklart. 9426735[/snapback] Danke danke schön Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Til opplysning kan du spille 4 stykker på samme skjerm online sammen med andre Anbefales å ha en stor skjerm for 4 veis splitscreen. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Til opplysning kan du spille 4 stykker på samme skjerm online sammen med andre Anbefales å ha en stor skjerm for 4 veis splitscreen. 9426801[/snapback] Jepp Nå har jeg bare en 32'',så tror jeg holder meg til 2/1 Får ikke logget meg inn å spille nå, men Får meldingen "Tidsavbrudt for nettverket" Endret 4. september 2007 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå