Gå til innhold

Når vil 3. verdenskrig bryte ut?


Anbefalte innlegg

om alle går til kjernefysiske våpen og ender med... vel. Svært få mennesker igjen her på jorda, så er vel det egentlig bare rettferdig. Vi mennesker har rota til så utrolig mye her på jorda at vi ikke egentlig fortjener å få ha gleden av å bo her. Det som ikke er fair, er alle de ikke-menneskelige vesnene som dør. Men mennsker: :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om alle går til kjernefysiske våpen og ender med... vel. Svært få mennesker igjen her på jorda, så er vel det egentlig bare rettferdig. Vi mennesker har rota til så utrolig mye her på jorda at vi ikke egentlig fortjener å få ha gleden av å bo her. Det som ikke er fair, er alle de ikke-menneskelige vesnene som dør. Men mennsker: :thumbdown:

 

Som en klok mann engang sa: "I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar
om alle går til kjernefysiske våpen og ender med... vel. Svært få mennesker igjen her på jorda, så er vel det egentlig bare rettferdig. Vi mennesker har rota til så utrolig mye her på jorda at vi ikke egentlig fortjener å få ha gleden av å bo her. Det som ikke er fair, er alle de ikke-menneskelige vesnene som dør. Men mennsker: :thumbdown:

 

Som en klok mann engang sa: "Jeg vet hvordan 2. verdenskrig ender. Men jeg vet ikke hvordan 3. verdenskrig vil foregå. Når vi står foran 4. verdenskrig, vet jeg hvordan vi utkjemper den."

 

Eller noe sånt... (einstein)

Det var vel mer: "I do not know with which weapons World War 3 will be fought. But the fourth one will be fought with sticks and stones". Fritt etter hukommelsen. :)

Lenke til kommentar
om alle går til kjernefysiske våpen og ender med... vel. Svært få mennesker igjen her på jorda, så er vel det egentlig bare rettferdig. Vi mennesker har rota til så utrolig mye her på jorda at vi ikke egentlig fortjener å få ha gleden av å bo her. Det som ikke er fair, er alle de ikke-menneskelige vesnene som dør. Men mennsker: :thumbdown:

 

Som en klok mann engang sa: "Jeg vet hvordan 2. verdenskrig ender. Men jeg vet ikke hvordan 3. verdenskrig vil foregå. Når vi står foran 4. verdenskrig, vet jeg hvordan vi utkjemper den."

 

Eller noe sånt... (einstein)

Det var vel mer: "I do not know with which weapons World War 3 will be fought. But the fourth one will be fought with sticks and stones". Fritt etter hukommelsen. :)

 

Kom på hva det riktige var like før du postet :) Innlegget er endret. Men den mannen hadde så rett, så rett.

Lenke til kommentar
http://www.nexusmagazine.com/articles/MitarTarabich.html

 

Ingen grunn for dagens ungdom til å bruke penger på pensjonssparing.

 

Til år 2000 eller noe ser den realistisk ut, men mellom 2050-2100 blir den litt for relgiøs. Å sette en strategi etter denne spådommen er som å sette en strategi etter Armageddon

 

Utenom det er jeg enig med deg at pensjonssparingen til oss ungdommer kan vente, siden vi har en spennende tid i vente og problemer som kan sende oss inn i en ny krig. Kanskje når oljen renner eller når vi går slutt for ferskvann. Eller kanskje når USA og Iran går til krig med hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt. Jeg vet at det er en veldig naiv liten tanke, men likevel.

Det burde ikke være nødvendig at noen land hadde en hær, eller noe forsvar.

her i norge sender vi 19-åringer(?) til leirer for å trenes til krig. Det høres jo ut som om Hitler er på gang igjen når man sier det på den måten..!

*huff*

Men, noen vil alltid ha mer makt. det går ikke å tenke så naivt.

Endret av Spöka
Lenke til kommentar

Ja. Hitler rekrutterte unggutter helt ned i 16-årsalderen, til og med. Og dette med å trene veldig unge gutter har foregått i mange hundre år. Ett eksempel på dette er f.eks. Sparta: der tok de guttene fra familiene deres når de var 7 år gamle. Resultatet var at de fikk ekstremt disiplinerte soldater som var villige til å dø i kamp.

 

Sorry for offtopic.. :p

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt litt. Jeg vet at det er en veldig naiv liten tanke, men likevel.

 

Enig med deg der.

 

Det burde ikke være nødvendig at noen land hadde en hær, eller noe forsvar.

 

Fortsatt enig.

 

 

her i norge sender vi 19-åringer(?) til leirer for å trenes til krig.

 

:O

 

 

Det høres jo ut som om Hitler er på gang igjen når man sier det på den måten..!

*huff*

 

:!:

 

Soldatene bør trenes når de er i sin beste fysiske alder. Verneplikten i Norge er et produkt av sosialdemokratiet og ikke fascismen.

Lenke til kommentar
om alle går til kjernefysiske våpen og ender med... vel. Svært få mennesker igjen her på jorda, så er vel det egentlig bare rettferdig. Vi mennesker har rota til så utrolig mye her på jorda at vi ikke egentlig fortjener å få ha gleden av å bo her. Det som ikke er fair, er alle de ikke-menneskelige vesnene som dør. Men mennsker: :thumbdown:

 

Som en klok mann engang sa: "Jeg vet hvordan 2. verdenskrig ender. Men jeg vet ikke hvordan 3. verdenskrig vil foregå. Når vi står foran 4. verdenskrig, vet jeg hvordan vi utkjemper den."

 

Eller noe sånt... (einstein)

Det var vel mer: "I do not know with which weapons World War 3 will be fought. But the fourth one will be fought with sticks and stones". Fritt etter hukommelsen. :)

 

Kom på hva det riktige var like før du postet :) Innlegget er endret. Men den mannen hadde så rett, så rett.

 

 

N` Albert har ofte rett han.

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...