firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg synes mye tyder på at vi får et utbrudd i løpet av de neste 20 årene, kanskje allerede før 2015. Vi går en spennende tid i møte. USA planlegger angivelig å slå til i Iran. Tar det først fyr der nede i Midtøsten, er det mange involverte som ikke vil sitte på ræva og se på. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Forhåpentligvis, så vil 3. verden krig aldri skje, selv om mange kaller krigen mot terror for den 3. verdens krig. Om det skulle skje, så håper jeg at alle lar sine Nukes være og kjøre en konvensjonell krig. Endret 4. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Forhåpentligvis, så vil 3. verden krig aldri skje, selv om mange kaller krigen mot terror for den 3. verdens krig. Om det skulle skje, så håper jeg at alle lar sine Nukes være og kjøre en konversjonell krig. 9426716[/snapback] "Krigen mot terror" er ingen verdenskrig. Det er en religiøs krig mellom religiøse fundamentalister (kristne og muslimer). Hva er en konversjonell krig? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Krig med vanlige våpen, uten kjærnevåpen. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva er en konversjonell krig? 9426729[/snapback] Hm. En krig mellom nasjoner ála WWI/WWII, muligens. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Hva er en konversjonell krig? 9426729[/snapback] Hm. En krig mellom nasjoner ála WWI/WWII, muligens. 9426742[/snapback] Hvorfor er du motstander av IE? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En 3. verdenskrig vil vel mer eller mindre ødelegge jorda i alle fall. Tror at sjansen for at alle lar sine "Nukes" være er liten. Og hvis først en side begynner, så kommer nok den andre til å følge opp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg synes mye tyder på at vi får et utbrudd i løpet av de neste 20 årene, kanskje allerede før 2015. Vi går en spennende tid i møte. USA planlegger angivelig å slå til i Iran. Tar det først fyr der nede i Midtøsten, er det mange involverte som ikke vil sitte på ræva og se på. 9426696[/snapback] Akkurat det du sier nå har vært sagt nærmest hver eneste dag siden 1945, rykter skal jo ha det til at Olav V døde av hjerteinnfarkt av frykt for 3 verdenskrig. (Dagen da Gulfkrigen startet). Hvorfor skal den starte bare fordi "enda en" krig settes i gang?, ingen av de andre krigene har medført det enda.. Sidenote: http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/09/03/510872.html Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Før eller siden er den nødt til å bryte ut. At den ikke har brutt ut enda er ikke et argument for at den ikke vil gjøre det. Det er ekstremt naïvt å tro at vi ikke vil oppleve en ny verdenskrig når vi ser hvor mange religiøse ekstremister det finnes i verden. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvorfor er du motstander av IE? 9426750[/snapback] http://www.shlomifish.org/no-ie/ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvor dum er man om man bruker nukes? Altså, når en smeller går alle andre nukes på Jorda i lufta óg, så det kanskje det dummeste du gjør. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Hvor dum er man om man bruker nukes? Altså, når en smeller går alle andre nukes på Jorda i lufta óg, så det kanskje det dummeste du gjør. 9427021[/snapback] De religiøse er nok hjernevaska nok til å tro at Allah/Gud kommer dem til unnsetning i et slikt til felle. Religion er farlig. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 De religiøse er nok hjernevaska nok til å tro at Allah/Gud kommer dem til unnsetning i et slikt til felle. Religion er farlig. 9427046[/snapback] Greit det gutten min, men nå har du dratt inn religion i hver eneste jævla post jeg har sett av deg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ro dere ned nå. Diskuter sak, ikke person. Jeg kommer til å slette personangrep for fote om det forekommer. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 WW3 kommer før WW4, det er vel nesten det eneste man kan si med sikkerhet Men, tror noen at WW3 ikke kommer til å inneholde WMDs? Hvis USA skulle havne helt bakpå og bli invadert av fienden så tror jeg slike våpen sitter relativt løst. Det er jo null poeng i å ha slike våpen for så å ikke bruke dem ved en evt tapssituasjon. Hittil har vi ikke hatt kriger der nasjoner med nukes har vært truet av overtagelse. Jeg spår at det blomstrer sopper mange steder før feks USA overgir seg til noen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Ifølge doomsday-clock, om 5 minutter doomsday clock wikipedia Endret 4. september 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eg trur ikkje me vil få noko ny verdskrig, med mindre ein eller annan idiot bestemmer seg for å lage atomkrig. Verda har forandra seg drastisk sidan dei to første verdskrigane, eg trur verda er for sivilisert til at det vil skje igjen. Store krigar vil me nok få, men meir av typen Afghanistan og Irak der ein koalisjon går inn for å styrte eit regime. Sjølv om heile verda er involvert er det stort sett kun eitt land/regime som er motstandaren. Land blir kontinuerlig overvåka, det skjer nok mykje som ingen veit om, men det politiske styret i eit land skal være ganske ute å kjøre for å lage ein verdskrig. Karakterar som Hitler som får ei stormakt som Tyskland til å gå til krig vil me neppe oppleve igjen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Verda har forandra seg drastisk sidan dei to første verdskrigane, eg trur verda er for sivilisert til at det vil skje igjen. 9427293[/snapback] For et par måneder siden ble en kvinne steinet til døde. Politiet sto og så på, mens noen andre filmet det hele. Det er ikke akkurat sivilisert. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jævlig sivilisert, ja! Her sprenger vi oss i lufta, flyr inn i skyskrapere, henretter tusenvis av mennesker i jungelen, hjernevasker unger på kristne camper og velger aper som president...Og du kaller oss siviliserte? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vel vi har akseptert at seksualitet er en del av menneskets natur, vi har en mer stabil verdensøkonomi, og en mer stabil verden overall, i tillegg til at vi faktisk aldri har kriget så lite som vi gjør for tiden. Menneskene har langt igjen, men vi kommer dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå