Hyperio Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Reklamene til Gilette. De driver jo med samme reklameteknikk de bruker/brukte til biler og røyk. Kjøp en BARBERHØVEL, bli en fotballstjerne eller et mersterskap i gold. Vant Tiger Woods siden han brukte en pyntet barberhøvel? Får man med damen og bilen fra enkelte reklamer? Hvor dumme forventer de at vi skal være? 9425047[/snapback] Kanskje Tiger bruker høvelen til å barbere ballene sine? 9426524[/snapback] Synes denne var ganske artig. :!: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Haha, tok den ikke først, men så leste jeg tittelen igjen, og da skjønte jeg Litt dobbelbetydning ja Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tok heller ikke de først. Men skjønte den nå :!: . Lenke til kommentar
Gamer_girl Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hehe Passa ganske godt under gullkorn. Fin dobbeltbetydning :!: Lenke til kommentar
Benris Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Haha morsomt. Til de som ikke tok den: Tiger woods er golfspiller. Han har golfballer og vel... baller. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Haha morsomt.Til de som ikke tok den: Tiger woods er golfspiller. Han har golfballer og vel... baller. 9453224[/snapback] U win five fat children! Lenke til kommentar
Benris Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Weeee! Hva skal jeg gjøre med de? :!: Lenke til kommentar
siggii Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du aner virkelig ikke hvor mye morro det er i tjukke barn! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du aner virkelig ikke hvor mye morro det er i tjukke barn! 9500918[/snapback] Et gullkorn i seg selv ... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 You can slaugther them, you can beat them where all teh fat is, and they still won't get hurt unless you suck out all the fat and THEN beat 'em Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nei, NÅ måtte jeg trekke på smilet her. Specialforce, det er hva jeg kaller ett gullkorn! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må jo fjerne hvem som har skrevet det da Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Må jo fjerne hvem som har skrevet det da Syns ikke det er så farlig. Ingen som blir støtt . Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Må jo fjerne hvem som har skrevet det da Syns ikke det er så farlig. Ingen som blir støtt . Jo. Jeg føler meg mobbet og uthengt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Må jo fjerne hvem som har skrevet det da Syns ikke det er så farlig. Ingen som blir støtt . Jo. Jeg føler meg mobbet og uthengt. Det er du som bør føle deg minst mobbet og uthengt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå