Gå til innhold

Hjelp til kjøp av LAN-switch til 10 pers.


Anbefalte innlegg

Vi kan ha ein switch til LAN bruk med +/- 10 personar. Vi spelar dei fleste krevande nye spel, som COH, FEAR, CS:S, osv.

 

Er litt stor ueinigheit om kor mykje som bør brukast på ein switch i vennegjengen, nokon påstår at vi må ut med 1k-2k for å ha noko skikkelig, men eg trudde ikkje det skulle være nødvendig? Nokon som veit om nokon gode? 12 eller 16 portar? :)

 

EDIT: kanskje ein sånn?

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=113171

 

eller ein sånn?

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=311927

Endret av Dot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Egentlig samme hvilken en switch dere kjøper, tror ikke dere merker noe forskjell i spill å sånt fra switch til switch. Jeg ville satstet på Cnet switchen du la ut link til. Men begynne å legge ut 1-2k for en switch som skal holde til +/- 10 personer som bare spiller er helt absurd etter min mening :)

9427190[/snapback]

Skal ha internett og, ja. Litt fildeling av diverse greier blir det jo alltid på LAN, men det er ofte i bakgrunnen, men vi surfa eller spela, osv. :)

Lenke til kommentar

Skal det vere fildeling også så ville eg ha auka svitsjen til ein gigabit.

husk på at teoretisk båndbredde i ein 100Mbit er 12,5MB/s (praksis 10MB/s), mens ein ok gigabit kan teoretisk takler 125MB/s (praksis 100MB/s). Noko som vil sørge for at ein kan spele og overføre filer samtidig utan at det blir noko jam i nettverket.

 

EDIT:

Ser at når ein går opp til 16-ports så går prisen opp til ca 1500,- Sprøsmålet er om ein heller kjøper to 8ports og seriekobler dei istadenfor ein 16.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Skal det vere fildeling også så ville eg ha auka svitsjen til ein gigabit.

husk på at teoretisk båndbredde i ein 100Mbit er 12,5MB/s (praksis 10MB/s), mens ein ok gigabit kan teoretisk takler 125MB/s (praksis 100MB/s). Noko som vil sørge for at ein kan spele og overføre filer samtidig utan at det blir noko jam i nettverket.

9427559[/snapback]

Har du gode, men billige switcha med 1 GB då? Er litt grønn her.. :) Men syns det er rart vi skal måtte punge ut med så mykje pengar for noko vi bruka kun i feriane. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...