Gå til innhold

Problemer med bestilling fra mShop

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bestilte torsdag ettermiddag en hp bærbar datamaskin fra mshop.no og betalte rundt 5000kr med visa. Da jeg i går ikke fikk pakkesporingen til å fungere, sendte jeg de en mail for å forhøre meg om pakken i det hele tatt var sendt. I dag er fortsatt pakkesporingen ubrukelig, og intet svar på mailen min. Nå vet jeg at det gjerne er noe lengre besvarligstid fra mindre webshoper, men jeg blir allikevel noe skeptisk. Noen som har noen erfaring med mShop personlig, evnt. har opplevd lignende?

Edit: Fikk nå svar fra mShop at pakken var sendt, og at pakkesporingen jeg benyttet var korrekt. Allikevel får jeg beskjed om at nummeret er inkorrekt når jeg søker på posten sine sider?

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom til slutt frem til at mShop har brukt et privat firma for levering av pakken, i stedet for posten som det er oppgitt på sidene deres. At jeg derfor får en pakkesporings-link til posten sine sider, syns jeg er pussig og lite gjennomført. Har enda ikke fått pakken, den blir forhåpentligvis levert i løpet av fredagen.

Orjanp: Takk for tilbudet, hadde vært høyst aktuelt hvis jeg ikke hadde "løst" gåten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...