Caliber Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hei. Jeg bestilte torsdag ettermiddag en hp bærbar datamaskin fra mshop.no og betalte rundt 5000kr med visa. Da jeg i går ikke fikk pakkesporingen til å fungere, sendte jeg de en mail for å forhøre meg om pakken i det hele tatt var sendt. I dag er fortsatt pakkesporingen ubrukelig, og intet svar på mailen min. Nå vet jeg at det gjerne er noe lengre besvarligstid fra mindre webshoper, men jeg blir allikevel noe skeptisk. Noen som har noen erfaring med mShop personlig, evnt. har opplevd lignende? Edit: Fikk nå svar fra mShop at pakken var sendt, og at pakkesporingen jeg benyttet var korrekt. Allikevel får jeg beskjed om at nummeret er inkorrekt når jeg søker på posten sine sider? Endret 4. september 2007 av Caliber Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sikker på at du har med alle tall og bokstaver? Det er ofte to bokstaver i begynnelsen av nummeret - de må også tas med. Og du skal ikke bruke mellomrom når du taster inn; det skal f.eks. se slik ut "SM748934754". Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er to typer sendingsnummer. Et som ser ut som det over + NO, og et som starter med 00370...., med eller uten de to nullene først. Send meg pakkenummeret på PM, så skal jeg sjekke dette i natt. Skal på jobb da. Ørjan... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det kan jo ta litt tid før det er oppdatert da. I tillegg har nettbutikkene ferdige pakkelapper som har nummer. Du vil få dette nummeret, men det vil ikke være aktivt før pakken er levert til Posten. Tålmodighet, min venn, tålmodighet... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Men da vil det ikke stå at nummeret ikke er korrekt. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Kom til slutt frem til at mShop har brukt et privat firma for levering av pakken, i stedet for posten som det er oppgitt på sidene deres. At jeg derfor får en pakkesporings-link til posten sine sider, syns jeg er pussig og lite gjennomført. Har enda ikke fått pakken, den blir forhåpentligvis levert i løpet av fredagen. Orjanp: Takk for tilbudet, hadde vært høyst aktuelt hvis jeg ikke hadde "løst" gåten. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Men da vil det ikke stå at nummeret ikke er korrekt. 9438829[/snapback] Mener ganske så bestemt at meldingen sier at noen om at nummeret kan være feil hvis det ikke er registrert... Men godt mulig jeg husker feil Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja, jeg er ikke helt sikker heller. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå