frank_jarle Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Heisann, I disse dager saa er det masse viruser ute og gaar, saa jeg tenkte paa aa invistere i litt programmer. Jeg har sett paa Norton sin program pakke og McAfee sin. Jeg skal erlig innromme at jeg er litt i tvil hvilket, jeg har leste endel poster (paa andre forumer), og det er utrolig mye delte meninger. Er det noen her som har erfaring med en av/begge program pakkene. McAfee Internet Security 5.0 Pro Norton Internet Security 2003 Pro Begge program pakkene inneholder Pro versjonen at Antivirus programmene (dette er det aller viktigst for meg). Den viktigste faktoren er hvor mye programmet koster Jeg har ogsaa lest at noen har problemer med aa installere Norton Antivirus 2003 og McAfee Antivirus 7.0 Bruker idag: Windows 2000 Pro m/SP3 (engelsk) Frankie Singapore Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg er meget godt fornøyd med Norton Internet security 2003. Stopper alt som er! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Takker takker, ihvertfall litt hjelp Frankie Singapore Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bruker samme OS som du, og bruker NIS 2003 - uproblematisk. Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei, Norton 2003 har fungerer meget bra.. Har dog opplevd problemer med innstalasjon på endel maskiner.. dette viss det har vert virus på maskinen under innstalasjon, eksempelvis BugBear har skapt endel trøbbel.. Fjerner bugbear med hotfix så går det bra i 95% av tilfellene.. Men har du en "ren" maskin så går innstalasjon bra.. Kan vere greit å fjerne evt. andre virusprog. før innstalasjon også.. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm.. er så lei av disse programmene.. Norton er bra, men synes maskinen blir så vanvittig treg, ihvertfall hvis man kjører hele internet security-pakka.. Noen som har noen tips?? Framtil jeg finner noe jeg gidder å ha på maskinen så bruker jeg format c: hvis jeg skulle bli infisert 8) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 jeg vil anbefalle Panda Titanium, særlig hvis du laster ned en del pakkede filer (zip, rar osv), den scanner også disse. du finner flere gode tråder her på forumet om kvaliteten på div.antivirus progs. http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=9847 250 kroner Lenke til kommentar
Ralph Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har prøvd diverse antivirusprogrammer og har kommet til at Norman Virus Control er det som sinker pc'en desidert minst. Kjapt, greit og effektivt. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg synes også Nortons programmer er de beste - har dog selv kun Anti-Virus-pakken. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg synes også Nortons programmer er de beste - har dog selv kun Anti-Virus-pakken. hvilke har du testet på din pc? les substeve sine innlegg i denne tråden, tror han har peiling: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=5...beste+antivirus Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg synes også Nortons programmer er de beste - har dog selv kun Anti-Virus-pakken. hvilke har du testet på din pc? les substeve sine innlegg i denne tråden, tror han har peiling: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=5...beste+antivirus Ehh... Jeg ser at jeg ikke formulerte meg helt heldig... :oops: Jeg var på vei ut, og tenkte ikke veldig gjennom det jeg skrev. Høres jo ut som jeg har testet alle Nortons programmer, jo... :-? Vel, jeg har prøvd Nortons firewall (et par versjoner), Nortons anti-virus (flere versjoner) og Norton Utilities (et par versjoner), og har vært fornøyd med dem alle sammen. Jeg har dog gitt opp firewall fordi jeg har valgt å gå for lettere og gratis alternativer, og jeg har gitt opp Norton Utilities fordi jeg syntes ikke jeg hadde behov for det. Derfor har jeg kun anti-virus, men den er jeg fremdeles fornøyd med. Dermed har jeg forhåpentlig gjort de første setningene noe tydeligere. "substeve" virker helt klart som han har peiling, og mye av det han skriver, er helt riktig. (Har testet.) Andre ting igjen er jeg ikke enig i. NAV har dessuten alltid fanget de virus jeg har blitt utsatt for (stort sett via mail). Og når det kommer til at regningen skal betales, gir jeg ikke 200 kr mer for at programmet kan scanne ACE, RAR og passordbeskyttede arkiver. Men jeg kan moderere meg til at jeg synes Norton Anti-Virus er et meget godt program - jeg er veldig fornøyd med det. Eivind. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har hatt både Mcfee og norton men ingen er så bra som F-secure som eg har nå. Den er dritt bra faktisk!! Prøv den Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg bruker Northin Antivirus 2003 Professional Edition og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå