firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hvor mye er det vanlig at penis vokser når den blir stiv? Mine mål er: Slapp: 7,5 Editert: 14,2 cm Endret 4. september 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 photoshop ftw. Viktig å ikke overdrive når man 'pynter' på msn bildet sitt vet du Men fra spøk til tidlig sædavgang. Det varierer veldig hvor mye den vokser. Noen har omtrent like stor uansett (varierer selvsagt i stivhet) mens andre vokser veldig mye. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 photoshop ftw. Viktig å ikke overdrive når man 'pynter' på msn bildet sitt vet du Men fra spøk til tidlig sædavgang. Det varierer veldig hvor mye den vokser. Noen har omtrent like stor uansett (varierer selvsagt i stivhet) mens andre vokser veldig mye. 9426557[/snapback] Så jeg tilhører sistnevnte kategori. Utrolig liten, nesten mikroskopisk, i slapp tilstand. Men rimelig middels i redigert tilstand. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det heter erigert. Og hvor stor den er i slapp tilstand avhenger vel blant annet av temperaturen rundtom Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det heter erigert. Og hvor stor den er i slapp tilstand avhenger vel blant annet av temperaturen rundtom 9426815[/snapback] Boxertemperatur. Ca 30 grader. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Spiller jo ikke noe rolle hvor lang den er i slapp tilstand. Om den er 2cm eller om den er 13cm spiller ingen rolle. Hva som spiller rolle er hva den er når den er i erigert tilstand, og ikke minst om du kan å bruke den. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Spiller jo ikke noe rolle hvor lang den er i slapp tilstand. Om den er 2cm eller om den er 13cm spiller ingen rolle. Hva som spiller rolle er hva den er når den er i erigert tilstand, og ikke minst om du kan å bruke den. 9426896[/snapback] Hvor lang bør den helst være i redigert tilstand? Sett at man klarer å bruke den også. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Spiller jo ikke noe rolle hvor lang den er i slapp tilstand. Om den er 2cm eller om den er 13cm spiller ingen rolle. Hva som spiller rolle er hva den er når den er i erigert tilstand, og ikke minst om du kan å bruke den. 9426896[/snapback] Hvor lang bør den helst være i redigert tilstand? Sett at man klarer å bruke den også. 9426907[/snapback] Okay, for det første, det heter ikke redigert, men erigert. Majoriteten av Norges menn har rundt 13 - 16cm. Men det er ikke å legge skjul på at det er et + med større. Så er du innenfor den rekkevidden, er du heelt normal. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Pluss med større, men damer vet jo ikke hvor stor den er før du har fanga dem i høyet. Ikke noe man spør om på første date, liksom. Og jeg vil påstå at dama er ganske overfladisk om hun slår opp pga for liten pikk. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tja... Min kommer vel fort opp i 10-20 meter når den er redigert. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan redigere den til å bli stoooor Neish. Det eksakte gjennomsnitt er vel 15 har jeg hørt. +- noen cm er helt normalt Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Spiller jo ikke noe rolle hvor lang den er i slapp tilstand. Om den er 2cm eller om den er 13cm spiller ingen rolle. Hva som spiller rolle er hva den er når den er i erigert tilstand, og ikke minst om du kan å bruke den. 9426896[/snapback] Nja, det er jo noen som får dåligere selvbilde når man er i fellesdusjen og er knøttliten mens andre sprader rundt med en 10+cm slamp. Siden man sjelden ser de samme folka i erigrert tilstand så tror man kanskje at de øker like mye som en selv i forhold og føler seg ekstra liten. penisstørrelse er fortsatt en stor sak for et sart mannesinn Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min redigert er 50 meter Erigert 19 cm. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 redigert, og no altso editert? Firkantsopp har nok misforstått litt av kvert i naturfagtimene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Editert er jeg nok 30-40cm... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men ERIGERT er jeg litt over 19cm Har ikke målt i slapp tilstand... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Min er vell 3-4 meter når den er redigert.. :!: Edit: Haha.. Har du rett på det nå? Editert?! Endret 4. september 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min er vell 3-4 meter når den er redigert.. :!: 9428100[/snapback] Hva er den når den er editert da? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tja det kommer helt ann på det.. Sitter faktisk her å ler av at noen sliter med ordforrådet :!: Off-topic: Fett avatar Ranxeroz Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tja det kommer helt ann på det.. Sitter faktisk her å ler av at noen sliter med ordforrådet :!: Off-topic: Fett avatar Ranxeroz 9428122[/snapback] Avataren min har 90 cm når den er editert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå