Gå til innhold

Hva er inkludert på ASUS A7V333?

AntiPati

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe dette hk men lurer litt på hva som er inkludert. Så vidt jeg forstår er det to modeller, A7V333 og A7V333-X.

Nettverkskort er optional på X modellen og RAID, lydkort og en spillport(?) er optional på det andre.

Men vil det si at de følger med eller at jeg må spesifisere det når jeg bestiller? :-?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har asus a7v333 Jeg fikk med USB2, lyd og spilllport. Men jeg har rev 1.004 som ikke kan ta 166Mhx fsb(det er fra rev 2.00). Men alikavell er jeg fornøyd, det er et fint å stabilt kort, men jeg kjøpte det i slutten av august, og det er bare å inrømme at det ikke er kongen lengre. I dag kjøper du et Nforce2 kort, og der følger lyd, nettverkskort, spillport og USB som standard. Et mye bedre kjøp.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt et A7V333-X og der er det nettverkskort. Det at det er option betyr vel at man kan velge i Bios om man ønsker å bruke det eller ei så du trenger nok ikke spesifisere noe når du bestiller.

Har forresten masse trøbbel med dette kortet men tror det skyldes at det er noe feil med det. Det er egen diskusjon her om problemer knyttet til dette kortet.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...