angelbl00d Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har koblet til den nye fine 42" erene min til pcen. Har bilde å kan se film. Men når jeg skal starte et spill så bare detter den ut av spillet :S Når jeg kobler til den gamle pc skjermen så funker spillene fint ijen!?! Noen som vet hvordan jeg kan fikse problemet? Lenke til kommentar
Dirk_Pitt Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har koblet til den nye fine 42" erene min til pcen. Har bilde å kan se film. Men når jeg skal starte et spill så bare detter den ut av spillet :S Når jeg kobler til den gamle pc skjermen så funker spillene fint ijen!?! Noen som vet hvordan jeg kan fikse problemet? 9426092[/snapback] Sjekk oppløsninga du har på spillet, i forhold til hva skjermen støtter. Det kan hende at spillet starter i en oppløsning som skjermen ikke er så glad i... ? Hva skjer hvis du starter et spill, og skjermen går i svart, deretter trykker du start/windows-knappen og D ?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sjekk om du har på noe vsync greier som låser fps max til ant Hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå