Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Operativsystem!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt hjelp til kjøp av Operativsystem, OS.

Skal selvsagt ha MS Vista, litt usikker på enten ultimate eller Premium, men den finner jeg ut selv.

Men uansett, lurer på hva som er best av 32-bit og 64-bit OS? Hva vill egentlig 64 og 32-bit si?

Regner med det har noe å gjøre med hva du gjør på PC'en. Og da kan jeg konkludere med at jeg er en Spill-mann.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vista premium 32bit. 64 bit er desverre veldig ustabil. vista 32bit går svært bra...

Selvom du kansje i teorien får lit tbedre ytelse med 64 så er det ikke verd det. tro meg:) skal du kjøpe oem så kan du likgodt kjøpe Ultimate, koster ikke så mye mer og du får endel kekke tilbehør ekstra(ultimate exstra, bitlocker...)

Musa

Lenke til kommentar
Vista premium 32bit. 64 bit er desverre veldig ustabil. vista 32bit går svært bra...

Selvom du kansje i teorien får lit tbedre ytelse med 64 så er det ikke verd det. tro meg:) skal du kjøpe oem så kan du likgodt kjøpe Ultimate, koster ikke så mye mer og du får endel kekke tilbehør ekstra(ultimate exstra, bitlocker...)

Musa

9426051[/snapback]

64 bit er ikke mer ustabil enn 32 bit.

Eneste forskjellen du vil oppleve er at det kan være vanskeligere å finne drivere til 64 bit enn 32 bit. Men det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...